Årssummering av 2010!, JANUARI 2010,del 1 av 12.

2010-12-19 | 15:48:46 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Tänkte göra en liten årssummering och i år tar jag alla månader för sig, för snart är det ju faktiskt ett nytt år!
Fikade på bästaste Reuterdahls och såg rolig ut i håret.
Köpte snygga leggings och vinterskor, fast höst-vår-vinterskorna har jag inte använt något denna vinter dock, men snart så kanske! :) Är för mycket snö för att ha dom nu.
Var uppe sena,sena nätter och pratade med den där personen jag var så kär i...



Åkte till Göteborg!!! Med biljetterna jag hade fått i julklapp. Hälsade på fina Anna, fina Else och killen jag var kär i.



Else spexar och är nog lite berusad! Hon var en himla fin tjej och vi hade träffats en snabbis en gång innan flera år innan, hon var dundermysig, vi gick ut på krogen, gick på stan och hade det bara fint!



Jag och Else på en bra krog med billig alkohol i Göteborg.

¨

Glömde ta kort på Anna, vi hade pratat på Internet i några månader och sågs, vi gick på stan, fikade, tittade på film och hade det himla fint tillsammans! I dag har vi tyvärr inte så bra kontakt med varandra, men hon är en superfin tjej!



Jag fikade en väldigt god och mastig morotskaka och drack Pepparkakste!

Sen gick dagarna och det blev Fredag, från fredag till måndag var jag hos killen jag var kär i och det gick hur bra som helst, men på de här dagarna hade jag ju inte lärt känna honom ordentligt, det gick inte lika bra nästa gång vi sågs. Han bodde dock i Skene, så det var ju tyvärr en bit från Göteborg.

Men vi hade fina dagar då i alla fall innan jag hade lärt känna honom ordentligt, det var supergosiga dagar, vi låg och gosade, var ute och åt, var superkära och allt vara bara fint, sen blev vi tillsammans. Skulle kunna skriva i förväg att han inte var någon bra kille så då gör jag det. Men de dagarna i Januari hos honom var fina i alla fall innan jag hade lärt känna honom ordentligt och såg hur egoistisk han var.


Ville börja plugga också men allting var så knäppt för man var tvungen att vara 20 och bla bla bla, jag var ju bara 19 (för mina betygdokument låg kvar i ett år på nola, ja allting var superknäppt.)

Svävade på rosa moln också.






Daniel

Du e så sööööt!

2010-12-19    16:08:54    http://danielfagerholm.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback