Årets fina julklappar :*.

2010-12-25 | 01:34:17 | Direktlänk | Fina små saker | 2 Kommentarer
Ett fint nagellack av min fina internet och brevvän Catarina :*, finfint halsband och jättefint läppbalsam precis i min smak av Lenita <3. Hoppas du uppskattade din klapp också :*
Sjal av Garderobsbutiken precis i min smak, tack Catrin! Finfint halsband+läppglans+ sminkväska eller att ha pengar i utav min fina syster Sanna :* <3.
Superfint halsband också i min stil av Catarina igen :* <3.
Superfint Cupcakes halsband och läppglans, alltid bra att ha!
Av Pappa och Mamma fick jag min efterlängtade kamera!!!!!! <3<3<3<3<3, helt underbart åhhh, ska köpa minneskort i morgon eller på söndag för pappa hade glömt att köpa det, en pyjamas som jag har på mig just nu, dunderskön! Ett smyckesskrin också som ni ser, alltid bra att ha och superfina strumpbyxor fick jag av Sofia. Tack allihopa!



Sen så fick jag ju julklapp av Marie igår, mycket uppskattade tjocksockar och läppbalsam. I morgon ska vi till Farmor och Farfar och fira lite med dem och på Söndag ska Elin få lite julklappar också köpte Pappa och Mamma julklapp till hennes kille också hehe.




Skywalker.

kul med en kamera!

2010-12-25    10:55:16    http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
marie

Åh vilken fin kamera! är den rosa? :D

2010-12-25    15:38:37    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback