En lista om sommaren.

2010-08-23 | 00:55:56 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Lista om sommaren 2010

Tagit droger? nej
Haft en sommarflört? trodde jag skulle få en sommarflört, men det kunde jag väl mest bara drömma om :(.
Gråtit? Ja.
Skrattat tills du kissat på dig? Nästan.
Tältat? JA! :)
Varit vaken en hel natt? ja, typ!
Solat? typ inte, men litegrann kanske.
Badat? En gång bara tyvärr :(.
Haft ett förhållande? Nej, eller jo, eller det tog slut i slutet på juni, men det hade redan runnit ut i sanden en månad då och det känns som jag vart singel jättelänge typ. För jag och mitt ex sågs ju ändå aldrig typ.  Fast jag vill vara fri nu.
Gjort dig riktigt illa? Lite kanske. 
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Bara ett hål i ena örat.
Läst en bok? Ja.


Skickat fel sms med flit? Nej, eller råkade skicka sms till en fin kille på fyllan, men jag visste ju inte att han var upptagen, skrev bara att han var snygg. Jag som skulle lägga in en stöt och allt haha.
Suttit vid datan en hel natt? ja, haha.
Näckat? Räknas det att vara naken i ett tält med någon? hahahaha.
Solat naken? hahaha, verkligen inte! Men många på Urkult gjorde det ;).
Fått utegångsförbud? hahahahaha, nej.
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Inte sagt det någon gång i sommar.
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Verkligen inte.
Varit i slagsmål? Nej.


Pussat någon utav samma kön? ja, för tusan!
Sjungit högt på ett berg? Tror inte det.
Kysst någon i regnet? Nä, inte den här sommaren.
Kysst någon i skogen?Självklart, på urkultis! :)
Kysst någon du inte borde? nej.
Tappat rösten? näpp.
Varit på festival? ja. <3
Gått upp i vikt? väger mig inte.


Gått ner i vikt?nej, väger mig inte så atte. har snarare blivit tjockare ehehehe.
Bränt dig? ja.
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? nä.
Varit utomlands? nej.
Gjort ett bra köp? flera bra köp!
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Tror inte det.
Sovit under bar himmel? nä.
Vad kommer du sakna mest? Sommaren och Urkult. 
Har du svart ärligt på alla frågor? Ja.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback