En till lista.

2010-08-23 | 01:20:08 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer

Vilken svordom använder du mest?
Ingen speciell. Svär inte så himla ofta. Fast ibland händer det ju.

Äger du en iPod?
Nej.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Minns inte, var längesen jag såg någon film. Men får nog hem ny film från lovefilm i morgon, Höst i Paris och tre delar Skärgårdsdoktorn :).

Har några av dina vänner barn?
Japp!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Vet inte.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Har dom säkert. Ibland är jag lat, men ofta är jag produktiv också. Ska vara duktig i morgon och städa och sånt där tror jag. Men veckan som kommer blir nog rätt slappt, måste ta vara på veckan innan jag jobbar en vecka efter det. Åh, jag känner mig redan lite nervös inför det. Men går nog bra!

När var senaste gången någon stötte på dig?
Haha :). Urkult, fast det var jag som började, men han sa det nog rätt ut haha. Men åh, det var fint. Hoppas man får hångla med fler fina människor snart.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det tror jag självklart!

Hur många syskon har du?
2 stycken. 

Äger du några band t-shirts?
Bara en :(.

När flög du senast?
Aldrig flugit :/.

Pratar du några andra språk?
Jag kan förstå engelska men är inte så bra på det. 

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Har ingen tatuering, men vill ha, men jag måste tänka över det ett tag till. Får se hur det blir med den saken. Ska nog göra fler i örat senare.

Vad har du för väder?
Det är bara mörkt och kallt ute just nu.

Gillar du din boendesituation?
Ja, den är finfin, jag trivs att bo med mina föräldrar. Men jag vill flytta hemifrån snart också!

Äter du frukost dagligen?
Oftast i alla fall. Fast äter typ aldrig lunch och middag, alltså äter bara något utav det, men jag kommer ju äta både och när jag jobbar iaf. Fast får se hur det blir med det. Efter jag jobbat första veckan alltså.

Vad var det senaste du åt?
En vaniljpudding=motsats till chokladpudding men den var inte god alls. Alldeles för sliskig men innan det var det en banan yoghurt, asgod! Nu dricker jag varm choklad.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet inte.

Tycker du om att krama folk?
Jag älskar att kramas, men det händer alldeles för sällan. Man skulle ha haft en pojk eller flicka man kunde kramas med..

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nej.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Haha, folk får göra som dom vill! :) Jag har haft sex utan känslomässliga förpliktelser, så jag ska inte säga något. Klart man ska passa på om man är singel tycker jag. Så länge man skyddar sig!

/C'

åh jag ahar helt missat att gratulera till vikarie(?)platsen! fan så kul! vart nånstans är det? det kommer säkrt gå bra för dig, i keep my finger crossed gullet<33

2010-08-23    07:18:17    http://differentways.blogg.se/
anna

hur kan du leva utan en ipod? jag klarar inte ens en dag utan min ;P

2010-08-23    09:23:18    http://addspirit.blogg.se/
S as in Sofia

jag älskar sånna här frågor!

2010-08-23    09:33:10    http://sasinsofia.blogspot.com
Jacqueline

sv: ja precis! det är de verkligen :)

2010-08-23    10:44:58    http://spetsochannatfint.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback