Torsdagens klädsel och hej trötthet+ en massa tankar, fast mest trötthet och lite fniss och lite jag önskar du var min eller nä, nu skojade jag. Men du var snygg.

2010-08-26 | 21:29:55 | Direktlänk | Dagens outfit | 11 Kommentarer
För att jag älskar min skjorta. Fast idag såg jag en jättefin flanellskjorta som var röd, det här är inte en flanellskjorta men ser ni nog. Den ska jag nog pröva någon dag ;). Flanellskjortor is the shit och idag har jag strumpbyxor på mig som jag fick av mamma igår.  Hej bröstklyftan också haha.

Hade andra kläder på mig på jobbet, jeansleggings som bara ville åka ned hela tiden. Fast det var fler än jag som hade problem med sina byxor haha. :) Idag gick dagen snabbare än igår. Nu ska jag sova ut i morgon och på söndag, fast får sova ett tag på lördag med, men då ska jag till Umeå med fina flickor, nämligen Carro och Sanna :). I helgen är det matmarknad här i Ö-vik också. Självklart ska jag dit, som gillar mat haha!

Nu har jag tjänat ihop lite pengar och hela nästa vecka tjänar jag ju ihop pengar, får hoppas jag får jobba mer efter det också! Det vore perfekt. Man vill ju alltid ha pengar och när man jobbar, känner man också att man gör något vettigt liksom.

Nåväl, nu ska jag läsa bloggar, kanske dricka nån fler kopp te eller äta någon smörgås, får se. Sen ska jag nog lägga mig tidigt ikväll. För jag är himla trött alltså. Är inte van att gå upp tidigt ännu och har lagt mig alldeles försent. Men till veckan när jag ska upp typ 5, måste jag lägga mig i tid. Verkligen!

Ps
: den där personen som var snygg var en kille som jobbade på museumet typ haha. ;). Kul jag hade något fint att titta på när han gick förbi! Ögongodis är alltid smarrigt.
Ps 2: jag har vänt om dygnet nu, så jag går och lägger mig vid 9-10, fast har lagt mig vid elva de här dagarna typ, men det har funkat bra ändå. Jag går och lägger mig i tid om jag ska upp tidigt så ni vet. Jag är inte så dum som jag ser ut. Haha.

Puss.

/C'

sv; rosettringen är från Lindex. :-)



& aw, tack för foto-komplimangen <3 det värmer att höra att mina bilder uppskattas :-)



så nu har du helg? ;D haha, skönt ju. passa på att försöka vända tillbaka dygnet lite, haha! :D nä, det var inte elakt menat men shit.. om du ska gå upp 5(!!) måste du gå & lägga dig i tiid (för annars går du ju & lägger dig typ då? eller okejdå, 2-3? (a)) - annars kommer du inte orka med sötnos :-/ fast det tror jag du är smart nog att förstå själv förstås ;) men i know, det är inte det lättaste att vänja om rutiner.



& jag kan inte tjata nog om det; vad fantastiskt det vore om vi kunde träffas. vi skulle fika massor, prata i timmar, jag tror vi skulle ha det så jäkla mysigt ihop. <3 fast jag är alltid blyg i början men nya människor, & tycker väl inte att jag är så rolig. men nervositeten brukar ju släppa & så kanske man blir roligare, HAHA! herreguud, jag nojar redan över vad du kommer få för intryck av mig :-(



& angående 'koppen' i inlägget här nedanför så är det som står på den HELT SANT. <3



& tänka sig, det känns som det går framåt för oss båda nu :-) vi kan stötta varandra genom pluggandet/jobb/motgångar & självklart framgångar. <3



du är också värd att må bra, jag blir skitglad när jag märker att du också är det. delad lycka kallas det :*

2010-08-26    22:18:53    http://differentways.blogg.se/
Catrin Garderobstankar

En rutig skjorta är aldrig fel., Snyggt!

2010-08-26    22:22:41    http://garderobstankar.blogspot.com/
/C'

sv; oj, LJUS menade jag HAHAHA. kollade inte ordentligt, ursäkta :$



du är så finfinfiin. jag verkligen längtar efter att träffas :* <3

2010-08-26    22:55:25    http://differentways.blogg.se/
elin-alice

vilken fin skjorta. och flanell är ju så mysigt.



re: din höst verkar verkligen himla trevlig! hoppas allt går bra med jobbet :)

2010-08-26    23:01:20    http://medmiranda.blogg.se/
A.

sv: ja, dom var verkligen söta!



haha, gör så :D kan kolla imorgon eller så och skicka så fort som möjligt ;)

/C'

åh berätta hur länge vi pratat sen! :D vad spännande hihi!

2010-08-26    23:34:49    http://differentways.blogg.se/
Kalle

många musee-besök nu då ;P tss

2010-08-26    23:41:09    http://kallenilsson.com
anna

rutiga skjortor kan man inte få nog av :)

2010-08-27    08:57:50    http://addspirit.blogg.se/
Jacqueline

sv: haha det är bara att köra på!

jag har funderat lite om jag skulle prova nån typ webshop med sådana där grejor

2010-08-27    08:57:54    http://spetsochannatfint.blogspot.com
hanna

heeey jag gillar din blogg!

2010-08-27    11:26:47    http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt
frida

helt snygg skjorta

2010-09-04    09:43:09    http://vardagsbrus.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback