Tisdagens klädsel

2010-08-18 | 21:50:46 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
Jag hade min nya klänning och leggings. Finfint va. Nämen, jag älskar min nya klänning! :) Jag tittar in i kameran också!!!! Visst är jag duktig? Bara för att jag inte skulle bli kallad för emo eller så av min syster, nämen kände för det!

A.

Så fint när du tittar in i kameran! (: fortsätt så! :D fast det är fint annars också såklart :)



sv: men gud, tack!! åh, så glad jag blir! (: jag tycker faktiskt också bättre om min blogg nu.. Jag kanske har kämpat lite mer för den här (; don't know, haha!



jamen, det är ju jätte bra att du pluggar upp betyg :) men måste ju börja någonstans och det är ju en bra början!



jaha :) ja, hoppas att du kommer iväg till sthlm då!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback