Tisdag

2010-08-31 | 15:34:01 | Direktlänk | Blandat | 5 Kommentarer
Inatt kunde jag inte somna och somnade inte förrän tolv, fick fem timmars sömn inatt. Så just nu är jag helt död. Ska gå och sova en stund, duscha och se på Ebba och Didrik sedan. En himla gosig serie. Idag var det en lugn dag på jobbet, men dagen gick finfint, fast det var en himla trött och gäspig dag idag. Kunde inte sluta gäspa alltså. När jag cyklade hem regnade det inte så mycket som igår i alla fall.

I morgon blir det bara jobb 6-10 sen ska jag på något på skyttis med jobbet, där det blir lekar och sånt+ mat, men dum som jag är, har jag glömt att säga att jag inte äter kött, fast de borde ju ha något vegetariskt alternativ också och kycklingwok lät faktiskt gott, än fast jag inte brukar äta det hehe. Fast det kan ju vara gott ändå liksom. Än fast det är ett djur, men jag äter ju fisk så och jag bestämmer ju själv vad jag vill äta :). Kycklingwok tyckte mitt huvud lät gott iaf haha. Eller ja, lekar och lekar, aktiviteter snarare hehe! Fast kyckling är ju okej, det är ju godare än allt annat kött i alla fall :). Än fast det är kycklingarna som har det värst. Men man äter ju vad man vill! Ska sluta tänka på det där nu hahahah.

Äsch, det löser sig, kan ju ta med mig eget annars, så jag slipper tänka på det liksom haha. Man orkar ju inte säga att man inte äter kött, för då är man ju bara dryg och får dryga frågor. Nämen, det är ju så det brukar vara.
Nåväl nu ska jag bara slappa hela kvällen, förkylda jag och trötta jag. Fast kommer bli en hundpromenix senare :).  Har ont i näsan, hostar och snorar+ att jag är hes, så himla drygt och jag sov lite inatt, var skönt att det var en lugn dag på jobbet i alla fall och jag hostar inte rätt ut i luften bara så ni vet, man vill ju inte smitta ned dom andra liksom!
Har inget vettigt att skriva om.

Ska dricka en massa te också för min hals och heshet!
Puss!

Bild från min födelsedag 2007 i Oktober, när jag promenixar hem :).

Erika

Kul att du också får fara till skyttis, då träffas vi där =)



Det är thaihouse i gullänget. Där har de tigrarna utanför =)

2010-08-31    18:06:45    http://morgondimma.blogg.se/
/C'

sv; gullig du är. men jag har bestämt mig för att blogga ändå, bara undvika det mest personliga, allt det som är fel i livet just nu. men bilder osv kan man alltid publicera, & några ord om dagen gör ju ingen skada. bloggen är trots allt nästan som en liten vän. speciellt när jag vet att du läser den också. <3 jag önskar också du kunde vara här & krama om mig, om inte det är för egoistiskt av mig? :-( men jag skulle verkligen behöva en kram. någon att prata med också. jag är förtvivlad just nu.

2010-08-31    19:28:01    http://differentways.blogg.se/
Maddiiieek (ÖREBROS STÖRSTA BLOGGERSKA)

Gratis tävling på bloggen just nu. Lottar ut ett sexigt nattlinne.

var med och tävla du med :) (ge bort i present funkar också bra) Företaget "toplady.se" kommer skicka det till vinnaren.

http://maddiiieek.blogg.se

2010-08-31    22:26:52    http://maddiiieek.blogg.se/
/C'

tack för dina urfina kommentarer, dom värmde gott om hjärtat. det känns lite bättre bara av att du visar att du bryr dig faktiskt. men jag vet inte om jag orkar skriva av mig nånstans just nu, men när orken kommer till det så kommer jag nog göra så.



du är gulligast <3

2010-08-31    23:57:11    http://differentways.blogg.se/
Daniel

Det ordnar sej du!!



krya på dej nu!!!

2010-09-01    11:52:58    http://danielfagerholm.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback