Tack för den fina kommentaren. Puss på dig!

2010-08-17 | 22:48:57 | Direktlänk | Glädje | 3 Kommentarer
Från Erika:
Hej! Du är jättesöt och fin och absolut inte tjock (därför vill jag inte att du ska missförsta vad jag tänker skriva nu och ta illa upp!). Alla får inte en sån där mage när dom sitter ner. Vissa får det, för att dom har mer mage än andra, men alla människor ser inte likadana ut - därför faller det sig rätt naturligt att kroppsdelar, så som magar, på folk och ser olika ut? Så även i sittande läge.
Precis som att du kanske inte får hängbröst utan BH (något jag bara kan gissa) undertiden någon annan får det. För att vi alla är olika :) 

Tack för att jag fick lämna min åsikt!
Ha det bra :)

Så himla fin och bra kommentar!
Tack och jag är nöjd över att jag inte får hängbröst när jag är utan bh ;), det är bra att ha fasta bröst och inte behöva använda bh hemma eller så! :D

A.

sv: ja, satsa på en ny och bra kamera du :) alltid kul att ha!



jo, precis så kan man också göra ^^ bättre än att kolla hemsidan, den var ju helt oduglig till att kolla priser med, haha!



ja, absolut, vi fortsätter ju att hålla kontakt och sådär :) nån dag SKA vi ses! :D jag börjar ju skolan nästa vecka och du skulle väl också börja plugga? :) men det löser sig!



puss!

marie

ahaa låter spännande! du får gärna fota den och skicka till min mail :D

[email protected]



Angående dag så.. början av nästa vecka kanske, måndag?

nu på fredag ska jag och ray på museet och sen ska jag ju till visby nästa vecka :o jobbar sista dagen på onsdag!

2010-08-18    09:27:33    http://lillbrun.blogg.se/
Rosita

Fint å få en sån kommentar :)



Åh jag är lite seg med svar, haha förlåt.

Men ja, Pelle är ju lite rolig å kul att du faktiskt kommenterade det han bad om ;) haha!

2010-08-18    12:36:56    http://fewlix.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback