Saker som tappades på Urkult fast kanske lite med flit. Men det är ju roligt ändå!

2010-08-15 | 13:28:37 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
  • Först mina solglasögon som gick sönder i väskan. Det var hemskt. För de var mina favoriter som hängt med mig ett tag, sen slängde jag dem någonstans de var ju redan sönder liksom. Ska köpa ett par prickiga solglasögon imorgon tror jag eller om jag hittar några andra fina. Fast kommer nog sluta med att jag inte köper några och bara handlar sånt nödvändigt som trosor, som jag faktiskt behöver. hehe.
  • En mugg som jag sa skulle bli till minne av Urkult.
  • Ett anteckningsblock som jag en gång hittade, som jag inte har någon aning om var det tog vägen.
  • 2 pennor som var mina favoritpennor, men jag antar att jag tappade de sakerna för jag tog upp och la ned saker hela tiden i väskan.
Men allt som allt så tappade jag ju inget särskilt. Vore ju värre om jag hade tappat mobilen,mp3, kameran och plånboken! Då hade jag ju dött i ångest och sånt har jag aldrig lyckats tappa som tur är!
Ja, jag vet mina inlägg är lite knäppa. Men jag älskar mina spontana inlägg! Rätt dålig kvalite på inläggen också. Men jag är fan rätt rolig ibland ändå.

/C'

sv; nejmen ojdå, skriver jag så oförståeligt, hah!

det är första :-) det är 'the movie' liksom, nästa heter satc 2. så har jag fattat det i alla fall x) men vi kan ju alltid hoppas på en tredje, eller hur? ;D hah! <3

2010-08-15    13:40:21    http://differentways.blogg.se/
Hanna

Mina favoritglasögon har också dött! Det var det ledsamaste, att se dem brutna mitt itu. Mina fina, runda glasisar. Som jag älskade så högt.

2010-08-15    22:34:32    http://helh.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback