Onsdag

2010-08-04 | 22:25:57 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Har träffat min vän Erika, vi gick till Reuterdahls, vårt favoritfik och smaskade på jätte,jätte,jätte goda mackor. Min var helt stört god och gott te. Promenerade runt på stan, köpte strumpbyxor för 15 kr, halva,halva reapriset, två fina nagellack som jag målat mina fingernaglar och tånaglar med. Slappat mest hela dagen efter jag cyklade hem igen efter jag vart på stan. Suttit här, knasat mig. Åkt och handlat mat, det blev mest mat till Urkult och annan mat till familjen alltså, våtservetter, hämtat ut biljetten,skrivit packlista. Äsch, orkar inte duscha idag, gör det imorgon innan jag åker istället och rakar benen och sånt ;P. Ska nog packa i morgon också. I morgon bitti typ. Eller får se om jag duschar inatt också.

Ska väl packa snart eller i morgon.
Åker ju inte förrän i morgon kväll. Vart trött. Borde egentligen sova nu så jag kommer upp tidigt i morgon. Är faktiskt riktigt trött. Men orkar inte sova ännu. Måste rasta hunden, men går inte eftersom det regnar.Är jättemörkt och läskigt ute också. Usch. Ska nog bara släppa ut henne tror jag, ifall det inte slutar regna snart, men kanske kan få sällskap i telefonen om det slutar regna. Regnet verkligen öser ned. Måste hoppa in i duschen också ju. Men är sjukt pepp på i morgon alltså. Hela helgen kan nog bli sommarens bästa helg! Tror jag faktiskt! :)

Få umgås med trevligt folk, träffa nytt folk, höra bra musik, kramas, hångla lite kanske, ja, vafan klart jag får hångla lite sådär gosigt. Man är ju ändå på festival liksom. Se fin musik,äta god mat och så. Det blir nog toppen det faktiskt. Sen kanske man får sovsällskap också, om man har riktigt tur. Nä, jag är bara helt positiv inför festival i morgon kväll! Bra att man har hela dagen på sig att fixa saker också. Innan vi åker. Typ som att packa färdigt, duscha igen, göra sig riktigt redo liksom.

Ska kanske intill stan om jag orkar också och kolla efter regnjacka på Second hand. Egentligen borde jag sy fast två knappar på två klädesplagg jag ska ha med mig också, men orkar inte. Det får vara knapplöst, lite bohemiskt sådär, bara en knapp som fattas på båda plaggen liksom. Orkar jag så gör jag det, men ibland är jag faktiskt riktigt jävla lat haha. Som just nu. Haha
Äh, jag skriver massa skit. Kommer väl ett inlägg i morgon också innan jag åker och kanske något mer ikväll. Vad jag nu ska hitta på att skriva om då. Men Urkult blir nog superbra.
Påväg till Urkult 2007. PEPP!
Vi skulle sova! :D
Susanne och jag är fulla i kastrullen!  Haha. Jag ser full ut men jag vet inte om jag var det. Men jag tror det. Vet inteeee.
Fast här var vi faktiskt lite fulla tror jag. haha.
Kommer mer bilder från några Urkult sen.

PUSS PÅ ER JAG ÄR PEPP PEPP PEPP. MEN JAG BORDE PACKA LITE SNART. ELLER LÄGGA FRAM MASSA KLÄDER OCH PACKA I MORGON BITTI. ÅHÅAJJAJA. MEN JAG ÄR LATAST I VÄRLDEN. MEN JAG SKA SNART.

KYSS DÅ

Lova

sv: tack !

2010-08-04    22:56:37    http://lowah.blogg.se/
Erika

Ja, boken är riktigt bra och filmen =)

Japp, nästa helg får du gärna hälsa på och dricka te och käka kaka. Har sett ut recept på en tårta jag ska göra och ett par olika kakor =)

2010-08-08    18:44:52    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback