Några fler bilder från i Tisdags och jag bloggar som en tok, men snart ska jag inte blogga något mer idag! Bara några inlägg kvar haha :).

2010-08-18 | 21:55:04 | Direktlänk | Glädje | 2 Kommentarer
För jag har världens finaste storasyster! <3
Snyggaste!
Jag ville inte vara med.
Hade köpt en smoothie för att stilla min hunger litegrann och den var jättegod!!!
Jag är fräknig och jag var röd efter jag hade cyklat och glad för jag hade nyss piercat mitt öra. Än fast håret ser knäppt ut. Det ska vara mer rufsigt, men igår ville det sig inte som jag ville hehe.
Fotograf:Sanna

hanna

gud vad lika ni är! och fin klänning! jag har provat den massa gånger men sen kom jag på att den var för lik en annan klänning jag hade. men ändå, både hur fin som helst och hur skön som helst.

2010-08-19    10:45:19    http://pappanochhavet.blogspot.com/
Johanna Af Apel

Tusen tack för alla dina fina och peppande kommentarer, söta du!

:*

2010-08-19    18:11:54    http://afapel.devote.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback