Kvällens slappa klädsel och lite ord om allt och ingenting.

2010-08-20 | 00:26:23 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
Kvällens slappa klädsel efter jag hade duschat, mums, mysigt, det bästa som finns är att duscha alltså, kofta från röda korset, som är en av mina favoriter och nattlinne och pyjamasbyxor eller ja typ tights från H&M. Nu vet jag inte ens varför jag skrev det. Brukar aldrig skriva var kläderna kommer ifrån, när jag gör en dagens outfit. På dagen hade jag samma kläder som igår hehe.

Köpte röd hårfärg i tisdags på rea inne på Attityd känns bättre att köpa en hårfärg som kostar 100 kr som man vet är bra, än att bara köpa massa halvbra på mataffären, för jag blev inte så nöjd den här gången heller. Det är inte så rött som jag vill ha det. Man vet aldrig hur det ska bli. Men nästa gång jag färgar det blir det förhoppningsvis rödare och bättre :). Då jag använt en av dom där färgerna förut.

Idag har jag inte gjort något särskilt. Lagat god Potatis och Purjolökssoppa, kikat på tradera, slappat mest, tagit en långpromenad med Erika. Alltid lika trevligt! :)

I morgon ska jag träffa Marie och sen ska jag en snabbis till Erikas jobb och presentera mig och sådär. Får väl hoppas de ringer in mig någon gång då ;). Nu när Erika tipsat om mig!
Nu ska jag fortsätta läsa bloggar och kika runt lite på nätet och sen blir det sömn om ett tag också. Ska ju upp vid tio imorgon.

Puss

Erika

Kul att det gick bra på mötet med personalchefen =)

Ängetskolan har jag varit vikarie på för länge sedan. Helt ok ställe.

Om du undrar över något när det gäller jobbet så är det bara att slå en pling sen. Och också om du behöver peppning under jobbveckan ;)

Jag har jobbmobil på dagarna så du ska få det numret när du börjar vika =)

2010-08-20    20:38:11    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback