hypokondrikern Lisa som skulle sova men upptäckte något konstigt på sina ben och var tvungen att kliva upp och starta datorn och googla på allt möjligt.

2010-08-17 | 02:46:17 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Men nu har jag kommit fram till att det jag har fått på mina ben som svider som satan kände jag när jag tog av mig byxorna nyss och är jättefult är knottbett. Eller knort stavas det väl. Det liknar i alla fall såna bett som tusan. Svider gör det också. Men nä, ska snart gå och försöka sova igen. Nu har jag ju undersökt det hela och eftersom det typ ser ut såhär:
Så måste det ju vara det antar jag. Inte lätt att vara världens mest hypokondriker ibland! Som när jag trodde jag fått hudcancer också var det bara en blodblem. Oj, oj,oj!
Nu ska jag sluta äckla er. Det är säkert bättre imorgon och jag kliar inte eller nånting! Ska försöka att inte klia i alla fall... Fast knäppt att jag märkte det nu,hmhm! Haha, så kan det gå. Ska sluta sitta och vara hypokondriker här nu och gå och lägga mig och sova istället!!!! Typiskt mig att se saker innan man ska sova haha. Fast nu vill jag inte sova längre. Än fast jag är trött som tusan. Kom och kramas istället?
PS:JAG KUNDE SOMNA OCH NU ÄR DET TYP BORTA. SÅ DE VA INGE FARLIGT FÖR HYPOKONDRIKERN LISA!

bea

hahaha LISA! så himla många och enbart snälla kommentarer! Gulle dig!

Finaste tjejen alltså!

2010-08-17    08:06:15    http://beatasbilder.blogg.se/
marie

haha. så är jag också. tror alla fläckar på huden är cancer och så måste man googla på bilder för att jämföra :p

2010-08-17    08:20:50    http://lillbrun.blogg.se/
Daniel

ush hoppas problemen försvinner SNABBT!!!

2010-08-17    11:45:00    http://danielfagerholm.webblogg.se/
supersnellasilversara

Hoho, men det gömmer sig en liten hypokondriker i oss alla! Förövrigt tycker jag att knott, mygg och annat sattyg är gåvan sent from hell. Usch! Hoppas du och alla andra slipper sånt i fortsättningen...

2010-08-20    16:51:28    http://supersnellasilversara.blogspot.com/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback