Fredag

2010-08-27 | 11:51:54 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Idag är jag ledig och får se vad som händer. Först har jag sovit ut. Sov nog tio timmar inatt. Så trött var jag. Men nu är jag utvilad i alla fall. Ska nog snart äta lite frukost om ett tag, kanske skriva ett brev eller se någon film? Ikväll ska jag nog med pappa eller i eftermiddag, eller så gör vi det på Söndag, gå på matmarknaden som är här i Ö-vik i helgen :).
Just nu sitter jag i myspyskläder och bara tar det lugnt och vaknar till litegrann hehe. Målade mina naglar orange igår med isadoras superbra nagellack, finfint blev det. Nä, jag har mest inget vettigt att skriva. Förutom att det ska bli skönt att ta det lugnt idag och sådär. Borde ringa ett samtal också.
Aja, får se vad som händer idag. Blir nog en fin dag hoppas jag :).
En gång var jag en liten tjej som hade skurit mig på benet när jag rakade benen rätt så rejält. Året var 2007, jag var glad och hade slitet hår.
Puss och ha en fin dag ni!

/C'

sv; thanku <3

både ringen & legginsen är från H&M. :-) ringen går fortfarande att beställa från hemsidan tror jag, men legginsen var nog en utgående modell eftersom jag fyndade dom på H&M SALE. :/

2010-08-27    12:34:51    http://differentways.blogg.se/
Mina

Så søt du er på bildet!

2010-08-27    13:02:52    http://minismartinis.wordpress.com
Emma

Hej, Lisa!

Kul att du tittade på kläderna.

Den stickade tröjan kostar 30kr, sen

kostar portot runt 60 kr eftersom tröjan är ganska stor. Sammetsklänningen skulle jag säga är en normal 38, men eftersom den inte är figursydd (den har en rak modell) tror jag inte den skulle vara för tajt. Den är även uppfållad ca 1 dm, så om man sprättar upp fållen blir ju klänningen större också. Hör gärna av dig igen, du kan smsa mig på 070-6950501 om du har fler frågor :)

2010-08-28    10:31:20    http://kjoltyg.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback