En lista! :)

2010-08-11 | 23:20:07 | Direktlänk | Blandat | 5 Kommentarer
Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag pratade med ett fint sommarminne igår och det gjorde mig glad! :D

Vad gjorde du kl 08 imorse:SOV!:)

Vad gjorde du för 15 min sedan: Samma sak som nu, fast jag gjorde mackor hihi.

Det sista du sa högt:Godnatt till Pappa!

Det senaste någon sa till dig: Godnatt ;D. I alla fall högt.

Vad har du druckit idag: vatten,mjölk,oboy,saft.

Vad var det senaste du åt: Två tunnbrödmackor med smör,ost och grönsaker på,nu smakar det rödlök i munnen.

Vad var det senaste du köpte: Ett jättefint halsband och en sjal för 20 kr sammanlagt på loppis i Sund :).

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit med glas.

Vad är det för väder hos dig nu: mörkt bara.

Godaste glassmaken: åh, så himla svårt. Men choklad,polka, blåbär är alltid gott :).

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, jag gör nog det. fast egentligen inte. inte numera.

Drömmer du mardrömmar: det händer väl.

Trivs du med ditt jobb:har inget jobb.men snart så kanske.

Favoritklädsel: klänning <3.

Favoritlåt just nu: ingen särskild faktiskt.

Vad ser du om du tittar till höger: ett fönster.

Vad ska du göra härnäst: Efter jag skrivit detta, ska jag läsa BLOGGAR. I alla fall en hög!

Höger eller vänsterhänt: höger.

Humör just nu: fint.

Favoritgodis:choklad eller surisar eller nått annat gott. Gillar det mesta.

Kläder just nu: trosor men det har man väl alltid, filt men det är ju inga kläder men ändå och ett nattlinne.

Sommarplaner: Sommaren är snart över. Men börja plugga, fixa lite saker, åka på Popaganda????? Hoppas,hoppas,hoppas,hoppas!!!, åka till sthlm och uppsala i slutet på augusti kanske kanske. Jag har ju fått tillbaka pengar på skatten idag ;);););), de skattade mina pengar när jag jobbade förra året, när de inte skulle göra det då det var under tiotusen, så nu har jag fått några tusen. asgött! hoppas,hoppas,hoppas. Åka på nån mer loppis? :) Hittade ju en sjukt billig biljett på sj idag till uppsala. hm,hm, men får ta mig en funderare!

Hur många kuddar sover du med: tre.

Spelar du något instrument:Tyvärr inte.

Morgon eller nattmänniska:Båda två. Men mest natt tyvärr.

Vad är viktigast för dig: vänskap,familjen,värme,kramar,harmoni,lycka,må bra osv.


Är du kittlig:ja.

Snarkar du:det händer väl ibland.


Stjärntecken: vågen.

Äckligaste insekten: harkrank tror jag.

Längtar du mest efter just nu: få hem en fin t-shirt från tradera, promenad med Erika i morgon, hon är en så himla fin vän, andra vänner, åka bort igen (om det blir av), börja plugga, skaffa jobb och utbildning (måste bara komma på vad jag vill gå först och vad det är för poäng och skaffa mig det där cafejobbet så jag slipper drömma om det hela tiden? Kanske hångla lite? Det är ju alltid så himla fint!

maja.

åh tack.

2010-08-12    00:46:05    http://maajis.blogg.se/
anna

tack för din fina kommentar!

maja.

tackar :D

2010-08-12    09:53:30    http://maajis.blogg.se/
rosettpojken

harkrank? nu måste jag kolla upp vad det är bara för det! ^^

2010-08-12    15:03:44    http://livsillusioner.blogg.se/
/C'

nejmen OJ att jag missat detta?! :o har du fått pengar?! fan vad skoJ! :D betyder det jag tror att det gör? (a).. att du.. KOMMER TILL STHLM?! :D

2010-08-15    23:03:28    http://differentways.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback