Hej

2010-04-20 | 02:05:57 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer


Skrev nyss värsta långa texten men raderade allt. Orkar inte vara privat här. Man kan ju inte vara privat när hela världen kan läsa vad man skriver. Men nu borde jag gå och lägga mig i alla fall. Så det ska jag göra. Gjorde hårinpackning idag som var superbra, men säkert är den hårinpackningen säkert superdyr eftersom jag fick tuben hos frisören, gratis förut. Fast ska testa hemmagjorda hårinpackningen någon dag igen också. Ser framemot onsdag då jag ska promenixa på second hand och lite andra butiker, får hoppas jag finner något fint och sen ska jag fixa ihop ett hemligt brev med fint innehåll också någon dag i veckan.  I morgon ska jag skriva ännu ett brev.

Du är bäst.

Puss.

/C'

hjärta på dig söta du. men inte ska du radera det du skrivit, du hade kunnat sparat nån annanstans än bloggen :-( kan va skönt att få skriva av sig, fast iofs inte alltid att se tillbaka på vad man skriver.. så det kanske var skönt att skriva & sen radera? vad vet jag, hah.

annars kan du alltid skriva till lilla mig (a) det vet du ju, tihi. <3

2010-04-20    07:19:57    http://differentways.blogg.se/
yasmine

kanske är lite sant,men är ju fortfarande DIN blogg,du styr och ingen annan är ju fortfarande dom intresserade som läser bara.

söt bild måste jag säga!

2010-04-21    21:52:50    http://upprepat.blogg.se/
freja

söt. punkt.

2010-04-24    15:37:46    http://labyrinter.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback