Jag är bra på

2009-09-13 | 15:39:07 | Direktlänk | Glädje | 5 Kommentarer
Som många andra bloggare skrivit vad de är bra på så tänker även jag göra det en lite smådeppig fast solig söndag som denna.

-Hångla
-Kramas
-Sova för länge
-Spendera mina pengar.
- Shoppa secondhand/tradera
-Baka
- Skriva brev
- Dricka alldeles för mycket te så man blir helt kissnödig hela tiden, men det är ju så himla gott!
- Färga håret på mig själv.
- Drömma mig bort.
- Längta
- Vända på dygnet.
- Promenera
- Komma i tid
- Tycka om små saker
- Fika alldeles för ofta, men det är ju så gott.
- Dricka alkohol sådär alldeles lagom för jag har aldrig däckat nämligen.
- Bry mig om andra.
- Köpa saker som jag egentligen inte behöver.
- Köpa nya tesmaker än fast jag egentligen inte behöver några fler.
- Vara för hård mot mig själv.
- Vara pepp inför fester och så.
- Sprallig, många säger att jag är det, och det kan jag tänka mig att jag är också.
- Prata alldeles för mycket, men bättre det än att inte prata alls eller?
- Ha telefonfobi (jag ska försöka komma över det snart)
- Smsa alldeles för många onödiga sms.
- Laga god mat
- Tänka alldeles för mycket.
- Buda på tradera
- Titta på tradera alldeles för ofta.

Nu ska jag gå och fixa tårta till pappa som vi ska fira idag som fyller år imorgon.

PUSS!



⋆ Mysan - myafsolhem.blogg.se ⋆

schysst lista ;)

2009-09-13    15:57:30    http://myafsolhem.blogg.se/
anna

vilken bra lista!

2009-09-13    20:53:59    http://www.fashionhaggan.se
Russian Doll

Tack min helg var bra och måndagen var helt okej fast idag var bättre :) varit ledig och tillbringat dagen i stan, i bokaffärer och fikat alldeles för mycket :)



gillar listan! :)

2009-09-15    17:19:50    http://russian-doll-doll.blogspot.com/
Moa - En magisk purt til en anan värd

såna här listor är så hilma bra. Du verkar fin! Oc att vara på tradera för ofta är jag också väldigt bra på! :)

2009-09-16    21:16:46    http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com
michelle

hihi, du är duktig på massor av saker du :*

jag ska sätta igång med brevet snart, jag får banne mig ta och skärpa mig!



sötpojken var inte i stan så jag gav aldrig lappen. buhu.

hur är det med dig? <3

2009-09-17    17:09:19    http://chokladstaty.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback