Tips!

2009-10-01 | 13:02:00 | Direktlänk | Tips | 2 Kommentarer
Gör riktig varm choklad med kakao och lite socker istället för att dricka den där äckliga söta oboyen. Fyfan vad gott det är också med lite grädde på toppen. Nu ska inte jag dricka den söta äckliga oboyen längre, fast kommer tyvärr göra det ändå någon gång.

Men riktig varm choklad är underskattat. För det är för himla gott.

Russian Doll

Åh vet du vad som också är underbart gott! Att lägga i riktig choklad! Smält några bitar av din favoritchoklad i mjölken/grädden! Mmm! Man kan ha det OCH kakao/socker. Yummy! Och vispgrädde på toppen förstås! ;)



Kram!

2009-10-02    12:53:39    http://russian-doll-doll.blogspot.com/
Erika

Oboy har kommit med en ny sort. Den innehåller mer kakao. Jag köpte den häromveckan och den smakar mycket godare än den vanliga. Nästan som hemmagjord ;)

2009-10-02    20:05:05    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback