Stulen cykel

2009-10-05 | 18:12:09 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Idag när jag gick och skulle hämta min cykel så fanns den inte där längre. Den var jättebra och lätt att cykla på så om någon Ö-viksbo ser min cykel eller om någon ser den på blocket igen. Får ni hojta. Fan vad arg jag är. Men pappa ska ringa till polisstation och anmäla det i alla fall och jag får skylla mig själv som inte hade något lås, men man tror ju inte att nån ska ta en gammal cykel liksom.... ÅH, JAG VILL GRINA! Fast det hjälper ju inte. Men arg är jag.


Emma - On the moon with Steve.

Fy fan så unket!

2009-10-05    18:31:57    http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Erika

Men fy så trist! Hoppas att ni hittar den. Jag ska hålla utkik.

2009-10-05    19:14:41    http://morgondimma.blogg.se/
carro

det suger så jävla mycket kuk! man tror ju liksom att alla har en moppe eller att de ska tycka att det är "för töntigt" med cykel idag och låta bli dem, men nej nej.. de ska stjälas ändå och säljas på blocket. Dumheter. Ska döda!

2009-10-06    14:55:45   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback