Saknad

2009-10-02 | 23:00:45 | Direktlänk | Glädje | 3 Kommentarer
Nu i frusna tider, men det är mysigt med, saknar jag sommar och festival och mitt finaste festivalragg, jag får hoppas vi ses nästa Arvika! Han var något extra den där karlstadsbon.

Har vart halvdeppig och sur idag, men imorgon blir förhoppningsvis en mycket bättre dag :). Har smakat teet jag fick utav min mejlkompis, det var smarrigt. Ska smaka teet jag fick utav Tyra, finaste Tyra senare. Te är bäst <3.

Så nu tänkte jag dela med mig utav några somriga bilder.



SKEPPOHOJ!







Jag har vart fjorton år och kär. Jag är den med färggladaste kläderna men det förstod ni nog.





Det är äkta festivalgrej att tvätta håret i en hink :).



Att vara full och röka knasiga urkultsciggaretter är härligt det med. Nästa år måste det bli urkult igen <3.


Kanske sommarens roligaste bild. Jag och min pappa tänkte inte på att man kan ju faktiskt ha allt det där längst upp på ryggsäcken så jag såg ut som en byfåne påväg till arvika och en tant på samma gång. Men det är kärlek.



Det bästa med sommaren måste ju vara att få gå barbent!



Sötaste pandan måste ju få vara med på mina sommarbilder också!



Den här gubben som jag skrek att jag älskade när jag var full på arvika 08, underbart. Han skrev en låt till mig,pandis och carro det var vackert. Ingen sommar utan gula gubben!



Bästa början på sommaren var studenten och hångel med en fin pöjk.


Glass i hamnen <3.



Carro och jag.

PUSS.







panda

im cool.

älskar bilden när ni leker med pandan! haha

2009-10-03    10:36:47    http://pandawhore.blogspot.com
popluggen

haha det är ju din blogg. vi kommenterade lite hit och dit förut (: men sen vet jag inte vad som hände. glömde bort din adress eller nåt ):

2009-10-07    16:54:56    http://nanana.blogg.se/
maria

Rött hår och septum

Det är så det ska va!



Åh gula gubben! Vilka fina minnen bilden gav mig.

2009-10-10    19:21:10    http://mkfs.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback