Födelsedagspresenter

2009-10-04 | 16:32:28 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer


Jag fick ett jättegott kärlekste av Tyra med posten i fredags och en fin hjärtetesil.



Ful bild jag vet haha, men jag la teet som jag fick av en mejlvän i en fin burk istället, gott höstte! :)



Fick en herrans massa filmer av mina föräldrar, några jag önskat mig och några inte. Men alla är ju bra så det gör ingenting. Fast slumdog millionare har jag inte sett, men den är bra har jag hört. Bondgården är en bra barnfilm som jag såg på julafton,haha.



Fick tjocka strumpbyxor och tjocksockar och bra cd-skivor och en bok av en jättebra författare av mina föräldrar också och rosetterna, kortet som det står en syster och en jättefin text och sen ligger det ett halsband på med rosett på fick jag av min ena syster.



Två fina skålar som är bra att ha när jag flyttar hemifrån, en fin ljuslykta, ett vinställ som man ska ha baginbox vin i och ett gott vin fick jag också utav mina föräldrar.

Högen med tre böcker i är min lilla bokhög. Hehe.

Jag har fler presenter att få också, de ser jag framemot :). Av några vänner och min äldsta syster.
Min farmor har ju blivit så himla borta nu, så hon har glömt bort alla födelsedagar. Det är lite tråkigt. Men man vill ju inte påminna henne heller. För då skulle hon bli helt förstörd.

Men jag är nöjd med mina födelsedagspresenter, speciellt nöjd är jag med det jättefina rosetthalsbandet jag fick utav systeryster.

TACK FÖR ALLA GRATTISHÄLSNINGAR IGÅR OCKSÅ HÄR PÅ BLOGGEN! :)

Sanna

Bra att du blev nöjd med presenterna :)

Måste låna lite filmer av dig sen :) Vill se "Slumdog Millionaire" och Patrik 1,5 iaf :).

2009-10-04    17:04:46   
marie

Oj många bra filmer där. Fast den där "bondgården" eller vad den heter, är ju knäpp. Tjurarna har juver! haha fast lite kul är den ändå

2009-10-04    17:55:17    http://lillbrun.blogg.se/
russian doll

Vad fina presenter!! :)



Grattis i efterskott!

Stor kram!

2009-10-05    09:40:08    http://russian-doll-doll.blogspot.com/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback