Fina ting

2009-10-16 | 22:47:30 | Direktlänk | Fina små saker | 1 Kommentarer


Jag har två fina glas i min hylla ifrån Lagerhaus som jag fick av Carro i födelsedagspresent. De är färgglada och fina. Jag vill ha flera. Fast andra färger. Omaka glas är fint tycker jag.



Pillerburkar med blommönster på.

Hanna

Lagerhaus är så underbart. Jag vill ha de där glasen med rosa prickar, det tänker jag varje gång jag är där inne! De ser ut som äkta barnkalasglas.

2009-10-17    10:24:06    http://helh.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback