Söndag

2009-11-29 | 22:42:23 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Spenderat dagen med att burit en massa saker och städat en massa. Min äldsta syster ska vara glad över att hon har mig! :) Sen när jag äntligen kom hem vid 20, så skrev jag ett brev till en fin tjej, duschade och smörjde in mig med körsbärsbodylotion. Det är lyx det. Drack upp den sista glöggen och bara mös lite. Nu lyssnar jag på Ane Brun och ska nog måla naglarna röda snart. Läser bloggar och går nog och lägger mig snart. Är så himla trött efter dagens upp och ner bärande och städande. Imorgon blir det nog en lugn dag :). Fast ska vara duktig och städa också. Borde boka biljetterna snart. Men är lite rädd och har inte riktigt bestämt hur många dagar jag blir där. Men imorgon ska jag verkligen boka dem. De blir ju bara dyrare och dyrare om man väntar för länge. En fin julklapp blir det, fast kommer inte få så mycket mer. Men en resa är ju värt hur mycket som helst!

På tisdag är det 1 december och bara 24 dagar kvar till jul,underbart :). Det ligger lite mer snö på backen nu med!



På tåget till Stockholmo för att se Kent första gången i November 2007. Det var fint det.
Puss!


Felicia

Vad mysigt! Bor du långt uppåt landet, eftersom ni har snö?

2009-11-29    23:18:08    http://vykorttillminsyster.blogg.se/
rebeccastråhle-wolke

KENT!:DDDDD< 3333

2009-12-06    19:16:40    http://lallabecca.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback