Lista igen.

2009-11-04 | 02:16:16 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Jag borde egentligen sova nu, men jag har blivit rädd för att sova för jag har drömt mardrömmar två nätter i rad. Men inatt ska jag inte göra det. Jag tittade bland mina utkast och raderade alla. Hittade dock en lång lista. Som jag tänkte göra innan jag hoppar ned i sängen.

Ditt namn?

Lisa.

Födelseår?
1990.

Hur lång är du?
171 tror jag

Spelar du något instrument?
Nej.

Dina första tankar när du vaknar?
Inget särskilt faktiskt.

Vart befinner du dig just nu?I datarummet

Biter du på naglarna?
Nej.

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna?
svarta med blommor på.

Har du några husdjur? Voff.

Vem är snyggast?
Audrey Tautou <3.

Vem vet mest om dig?
Ingen aning. Sanna vet nog rätt mycket eftersom vi känt varandra sen jag föddes :).

Vad vill du ha just nu?
Kramar.

Ditt mål i livet?
Resa till Paris, flytta hemifrån,bli harmonisk, jobba på cafe osv.

Rädd för?
Döden.

Hur gammal är den äldsta person du kysst?
Ingen aning.


McDonalds eller Burgerking?

Ingen utav dom.

Sjunger du?
Endast för mig själv eller på fyllan .

Vad har du för skostorlek? 39-40.

Vill du gifta dig?

Vet inte.

Kommer du överens med dina föräldrar?
Oftast.

Din hårfärg?
Röd som inte är så röd längre. Som borde färgas.

Skor du hade på dig idag?
Mina mysiga vinterskor

Vad sover du i?
trosor eller naken, eller en t-shirt och det har hänt att jag sovit i pyjamasbrallor ibland med, men det är så jobbigt att sova i kläder, de rullar bara upp sig och blir konstiga. Fast om jag sover hos någon vän eller så sover jag inte naken såklart haha.

Kläder du har på dig?

Strumpbyxor,klänning,kofta, underkläder

Favoritårstid?

Sommar
Favoritmat och dryck?

Tacos är alltid gott. Te.


Hur svarar du i mobilen?

Hej. Ungefär vad som helst kan jag svara. Beror vem som ringer :).

Sov du ensam inatt?
Ja


Vad gjorde du kl 08 imorse?

Sov


Vad var det senaste någon sa till dig?

Jag vet inte eller markus sa godnatt på msn, haha.


Druckit idag?

Te,saft och mjölk.


Vad är det för väder hos dig nu?

Mörkt och kallt.


Godaste glassmaken?

Half baked

Drömmer du mardrömmar?
Det har hänt ja.

Favoritklädsel?
Något med strumpbyxor.

Favoritgodis?
Choklad baby.

Hur många kuddar sover du med?
3

Längtar du mest efter just nu?
Kärlek.


Vad luktar det nu om du sniffar lite?

Ingenting.


Saknar du någon just nu?
Kvinnlig eller manlig partner att gosa med :)


Snus eller cigaretter?

Jag använder inget utav det, men jag får väl säga cigg. Än fast det luktar satan.

Vill du ha barn?
Ja,det tror jag.


Längtar du till din nästa födelsedag?
Inte ännu.

Är du blyg?
Ibland

Tycker du att du har fin dialekt?Jadå! :D

Tycker du om fester?

Ja, det är fint.

Tycker folk du är snygg?

Kanske inte alla. Men jag hoppas någon gör det :). Eller klart de gör.

Har du använt någon hårprodukt idag?

Schampo och hårinpackning.

Vad har du för planer till helgen?
Umgås med Carro om hon vill det :*

Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget?
20 går bra. Jag får bara vänta ett tag till.

En bra film?
Tillsammans

Vem får en kram?
Den som vill ha en.

Vem får en puss?
Någon fin.

Sprit, cider, vin eller öl?
Cider eller vin.

Hund, råtta eller katt?
Hund

Tycker du om din pappa?
Ja

Nu har jag gjort hela den här listan och där med blir det att borsta tänderna och gå och läsa lite innan jag somnar! Vi håller tummarna för fina drömmar i natt!


anna

alltid kul med såna här listor :) audrey är riktigt vacker!

2009-11-04    08:03:10    http://addspirit.blogg.se/
Linda

Åh vad spännande! Med både eventuell flytt till Ume och komvux :)

Jag kanske (förhoppningsvis) ska plugga från Ume till hösten också! :D

2009-11-04    13:16:43    http://taggtroden.blogg.se/
Becca

Men det kan ju bli mysigt med en jättestor ljuslykta av den stora burken kanske? :D Så kan man ha flera ljus i? Jag vet ju i och för sig inte hur den ser ut.



Okej.. men då var det säkert granatröd. Jag tror bara det finns en röd färg av schwarzkopf country colors, men är inte helt säker.



Ha en fin dag och kväll fina du!

2009-11-04    14:49:36    http://beccatroll.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback