Kreativitet

2009-11-03 | 15:17:55 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Jag vill vara kreativ, jag vill hitta på saker, jag vill göra en massa ting, fast jag kommer mig inte riktigt för, fast vet inte riktigt vad jag vill göra heller. Men kan ni inte komma med några kreativa tips vad man kan hitta på? Det vore jättefint i alla fall! Snart ska jag hoppa in i duschen och sen göra hårinpackning och ta på mig några finare kläder än mjukisbrallorna. I dag går tre auktioner på min tradera ut så ni kan ju alltid göra en sista titt! Kika här

Russian Doll

Baka! Rita!

2009-11-03    15:33:06    http://russian-doll-doll.blogspot.com/
ina

sticka sjalar eller fina vantar är mitt tips!

2009-11-03    16:16:24    http://www.winterbarn.blogspot.com
Becca

Baka något du aldrig bakat förut. Sticka vantar, mössor, halsdukar och sockor (om du inte vet hur man gör kan man ju alltid lära sig :)). Sy om något tråkigt klädesplagg till ett finare klädesplagg eller kanske en väska. Man kan göra fina lyktor av vanliga tråkiga glasburkar med lite lim och garn eller fint tyg :).



Ha det mysmys

2009-11-03    17:14:19    http://beccatroll.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback