Jag vill gå hem med dig

2009-11-25 | 21:57:20 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Lyssnar på Lars Winnerbäck och hör regnet smattra mot fönstret här utanför. Sitter och myser lite. Längtar tills på fredag så himla mycket. Men snart står jag där. Vill lägga mig under ett varmt täcke och kramas en himla massa. Jag kramas för sällan. Måste skaffa mig en goskompis som vill kramas under mitt täcke när som helst. En sån här kväll skulle jag mest vilja sitta med en tekopp i handen med någon och titta på någon riktigt fin film samtidigt som man lyssnar på regnet. Det vore hur fint som helst. Eller mysa kanske med en kopp god glögg och en massa pepparkakor.

Livet är rätt fint ändå. Man ska njuta utav de finaste stunderna och jag är glad över att mina föräldrar gjorde mig så jag finns idag. Än om livet går lite segt framåt just nu. Så vet jag att det kommer börja gå lite snabbare framåt snart. Jag har ju tagit tag i det, men jag måste ta tag i det ännu mer. För jag kan inte ha det såhär. Jag måste ta tag i mig själv. Men till våren blir det åtminstone plugg i några månader. Måste få tag i tanten så jag får gå på det där mötet någon gång!

Fixa färdigt mitt cv så jag kan söka jobb överallt och få ett cafejobb. Som sagt livet går lite segt framåt just nu och jag vill inte bara sitta hemma och känna mig litegrann som i våras. Jag vill ju mest av allt må bra och jag mår rätt okej just nu. Men målet är ju ändå att få må bra och fint alltid. Bli harmonisk liksom. Fast för att vara lycklig just nu så skulle jag vilja befinna mig vid min mosters stuga för där känner man sig hur harmonisk som helst och lycklig. Det är fantastiskt fint där. Just nu ser jag bara framemot Lars Winnerbäck och julafton en himla massa. Ser framemot att köpa julklapparna, baka en massa gott och äta julmaten. Det är inte länge kvar nu. En månad. Sen sitter man där och öppnar klapparna i år igen.

Puss.




Rebecka

Sv: Tack snälla, snälla du! :*

2009-11-26    00:05:54    http://stormsvala.blogspot.com
Daniel

Vill gå hem med dej!

2009-11-26    09:22:27    http://danielfagerholm.webblogg.se/
Linnsejj

sv: Vad glad jag blir! TACK! <3

lars winnerbäck = kärlek

2009-11-26    09:50:14    http://linnsejj.blogspot.com/
Becca

Å mysigt med caféjobb! Jag kan verkligen tänka mig dig i ett mysigt café. :)



Men å tack! <3 Ja glögg är så himla gott!

hmm.. jag vet inte riktigt vem som är min favorit i bonde söker hihi.. den där roger är väldigt speciell.. lite skum sådär.



KRAM

2009-11-26    09:53:09    http://beccatroll.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback