Fredag

2009-11-27 | 16:15:30 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Jag fick två brev med posten idag, sånt är alltid fint. Så får ägna mig lite åt att skriva brev i helgen. Har burit en massa saker idag och svettats. Hjälpte min syster som skulle flytta till Hörnett. Snart är det bara att hoppa in i duschen och sen hitta några fina kläder och göra sig snygg inför Lars Winnerbäck ikväll. Då vill man inte direkt gå i mjukisbyxor hehe. Ska dit med Pappsen och finaste syster Sanna. Orkar inte åka dit något tidigt i alla fall. Men man vill ju se förbandet lite i alla fall. Har ju stått längst fram på en utav hans konserter förut så idag nöjer jag mig med om jag får stå i mitten eller så.

Hoppas jag kommer orka stå så länge bara. Man har ju blivit gammal. Haha. Jag känner redan att jag har blivit gammal när det gäller att stå i över en timme. Jag börjar bli gammal tant. Haha.

Igår så filmade jag mig själv det var ganska kul, men jag ska inte lägga upp något. Men blir kanske ett patetiskt videoblogg inlägg någon dag eller ett icke patetiskt där jag inte alls pratar!

Hoppas ni får en fin fredagkväll det tänker jag i alla fall få och jag tänker vara så fin jag bara kan. För då mår man bättre på insidan. Men mina finnar skulle gärna få försvinna.

Puss.

pelle

JOO! lägg upp videon! Snällaaaaaaaa...:P

2009-11-27    17:44:53    http://pellespersonliga.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback