Väskor

2009-05-10 | 15:12:57 | Direktlänk | Fina små saker | 1 Kommentarer
Jag gillar väskor och skulle gärna skaffa mig lite fler väskor. Så tänkte visa upp mina fina väskor, eller vissa är ju finare än andra.


Den här väskan köpte jag på H&M för ett år sedan och flera månader på rea, den är prickar på och är perfekt om man ska vara borta en helg eller så, för det går in bra mycket saker i den.


Här är mina finaste väskor av dom alla.

Den första väskan som är störst, satt jag och budade och budade på tradera, tillslut blev den min , den är himla fin och det går in mycket saker i den. Dom här tre ungefär lika stora väskorna, varav den bredvid den stora väskan, fann jag på saris gammalt och nytt. Det första jag tänkte när jag såg den var att den här måste jag verkligen ha.

Den under saris gammalt och nytt väskan som är mörkbrun aktig, är den finaste av alla, tyvärr har handtaget gått sönder till den, men pappa har lovat att laga den nån gång och den kommer ifrån Röda korset för ynka 30 kr.

Den under den mörkbruna stora fann jag på second hand för 30 kr och denna och röda korset väskan har jag använt mest utav dessa.



Den lila prickiga ryggsäcken köpte jag för att den var också på rea och himla fin,  har använt den några få gånger, men den är också bra ifall man ska vara borta bara en natt eller så. 

Påsen med cupcakes på är bra att ha i fall man ska gå och handla eller så, fyndade för en tjuga eller tio kronor på lagerhaus. Den randiga påsen fick jag utav min syster för flera år sedan när jag fyllde år och den har jag använt en himla massa, därför den är så sliten. Den fann hon på indiska.

Den rosa är ifrån 05 och har vart lite här och var, på en herrans massa festival har den fått följt med på stockholmsresa, lite hipp som happ har den vart. Men den funkar finfint.

Den lilla svarta fann jag förra året på röda korset, för sisådär en tjuga eller så, den är perfekt för att ha kamera, mobil och sån litet i. Den är finfin.

Min väsksamling kommer nog bli ännu större också, då jag ser väskor jag vill ha ibland.

emma

ja det är sjukt dyrt att åka buss bara. och böterna var verkligen bajs. oh jag gillar dina väskor! jag är rätt dålig på att köpa väskor faktiskt, tråkigt nog. hur är allt med dig idag lisa?

2009-05-10    18:00:17    http://metrobloggen.se/Obscene


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback