PANDIS OCH ARVIKIS!

2009-05-28 | 23:01:13 | Direktlänk | Glädje | 3 Kommentarer
Jag pratade 12 minuter med pandis jag bara åhhhhhhh, vill vara på siesta jag med.
På ARVIKA får jag träffa pandis och det kommer bli finast åhhhhhhh, vi ska campa nära varandra!!!!!!

Dessa band ska jag se på arvika har jag tänkt:

Torsdag:

Nine inch nails lite kanske, bara för att liksom.
Dektektivbyrån (lär antagligen inte se för de har jag redan sett 2 gånger förut hehe)
Adiam Dymott
Nordpolen
Parken
Florence Vallentin
Mando diao

Fredag:
Frida Hyvönen
Bob Hund
Depeche Mode
Welle Erdball

Lördag:
Alice in Videoland
Thåström kanske,redan sett en gång.
Jenny Wilson
Fleet Foxes

Nu måste jag gå och lägga mig nästan så jag kan komma upp i morgon. Men har jag bara motivation så kommer jag upp ändå och det ska jag ha, måste lämna in arbeten och prata med lärare, prata med lärare det lär jag knappast ta tag i, men jag måste ta tag i det!

ARVIKA SNAAAAAAAAAAART! 30e juni åker jag wow.




pelle

oh, Jenny Wilson hade inte varit fel att sett, nej!

2009-05-28    23:22:09    http://pellespersonliga.se
Emelie

Jag ska också till arvika :)

Efter att ha läst din lista så får du inte missa James Yuill, han skulle du gilla (:

2009-05-30    16:12:20    http://candycigarette.blogg.se/
PaNdA

jag ska se nin, depeche och welle! feeeezt!

2009-06-01    19:48:20    http://pandawhore.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback