Ord

Det gnager i kroppen. Ska vi KRAMAS? låtsas att allt är bra en stund? Dricka en kopp hallonte? Sitta i varandras knän och pussas? Ute på balkongen till solen går ned? Och låtsas att allt är bra? Råka ta på varandra i smyg och fnissa? Samtidigt som vi låtsas att allt är bra?

-

Det enda jag önskar mig är lite glädje och mindre sömnlöshet. Men just nu längtar jag tills jag får fina saker jag beställt. Längtan är fint. Medans min saknad efter dig gör ont. Varför glömmer jag dig bara inte?

-
Ensamhet.
Gör ont ibland.

M

vet du? det är så här att jag var typ lite nerkärad i en pojke (är lite fortfarande), men så visste jag att det inte skulle bli någonting, men jag blundade och var naiv. och så en dag bestämde jag mig för att aldrig mer drömma om den tiden vi träffades. stötte bort varje tanke på honom. sen hade jag en lapp jag förknippade med honom och brände upp den! nu har jag inte tänkt på honom direkt mycket alls på typ några veckor, och det ser jag som framsteg.

det går att glömma om det ändå inte fungerar.



ha det bra och hjärteri.

2009-05-04    20:00:25    http://chokladstaty.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback