Måndag

2009-05-25 | 13:31:01 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Jag har sjukt mycket ångest jämt för allt och inget. Ont i magen har jag med idag.
Ska gå ut och ta in tvätten nu i alla fall.
Fyfan för att må dåligt.
Jävla orkeslöshet.
Jävla tankar
Jävla skit på allting.
Jävla ÅNGEST FÖR FRAMTIDEN.
Försöker att inte tänka på det så jävla mycket.
I sommar ska jag bara LEVA!

Snart är allt över, det ska jag vara glad för.
Måste klara allt först.
Klarade inte ens utav att gå till skolan idag pga dålig morgon.
Onsdag- fredag ska jag gå, tisdag skiter jag fullkomligt i , då det är en friluftsdag, jag hatar friluftsdagar, har alltid hatat friluftsdagar, usch.
Vet inte ens vad som händer, jag hade inga vettiga förslag heller, dessutom skulle inte mitt förslag gå igenom, om jag hade haft något förslag.
Friluftsdagar är för att umgås med klassen, men jag har inga vänner i klassen, som jag känner att jag verkligen kan prata med, visst jag pratar med dem, men inga jag umgås med på fritiden eller har så mycket att säga saker till.
Tycker bara friluftsdagar blir jobbiga då. Än fast det är min sista friluftsdag ever i morgon.
Har dessutom en massa fina paket att se framemot.
Ska gå runt sjön i morrn istället.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback