Lördags mysbilder!

2009-05-31 | 16:40:06 | Direktlänk | Glädje | 0 Kommentarer


Jag med en god breezer, fast oöppnad här hehe.



Fina flickan.


Fina flickan lägger på grillen.
Foto:Robert


Mysisarna!


Sen när myggjävlarna dök upp så gick vi hem till Robert och fjantade oss ett tag.
Foto:Robert



Jag ramlar men är glad ändå.

Foto:Robert



Sen skulle de mysa lite i badkaret så då var det bäst att cykla hem, jag fick låna en tröja som verkligen matchar min stil eller inte ;P.

Foto:Robert


Jag gör en väldigt vacker pose hahahhaha.

Foto:Robert




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback