Lördag

2009-05-23 | 14:55:32 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
I dag ska jag vara effektiv, jag har en lista på vad jag ska göra, men fan detta har inte gått vägen alltså. Än så länge har jag läst i BON,klippt  ur lite fina saker, tagit bort mina pennor ur burkarna, som jag ska diska, tagit ut lite, lite ur diskmaskinen, legat och slappat.

Nu ska jag klä på mig, sen sortera i garderoben, ta ur dismaskin+plocka i och städa en massa. Nu jävlar, måste sätta på pepp musik bara!

Ska berätta om min hemska dröm inatt sen, buhu.

PUSSAR!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback