Hitta.se

2009-05-27 | 14:06:13 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
I dag tog jag bort mig därifrån, ska bara ringa ett nummer, så jag är borta.
Jag gillar inte att vem som helst kan ändra mitt nummer osv där.
Tog även bort mig från gratisgodis.se, boktips,pixbox.
Ska ta bort mig från fler ställen också, som jag aldrig är inne på.
För jag är bara inne på bdb,bloggen,helgon och min mejl mestadels.
Tradera också såklart! :)
Skulle vilja ta bort sockerdricka med, men där är det så många utav mina dikter och massa dåliga som inte är dikter, som jag skrev när jag var liten.
Men ändå kul dock att ha kvar det. Som minne.

Emma says style, love & rock and roll.

haha oj jag tyckte det var mkt. fast jag har ju bara bloggen :D och mailen såklart :D

2009-05-27    18:43:12    http://emmasays.blogg.se/
M

vad är denna sockerdrickasidan för något? ^_^

2009-05-29    12:20:07    http://chokladstaty.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback