Hårfärger

2009-05-28 | 22:42:22 | Direktlänk | Glädje | 3 Kommentarer
I går så såg jag massa bilder på mig när jag gjorde inlägget om jonas och såg att jag haft massor utav hårfärger som jag inte minns.
Så nu ska ni få se exakt hur många hårfärger jag har haft, eller alla som finns på bild så att säga.

Ett utav mina intressen var förut färga håret och jag kunde ändra färg bara för att jag hade tråkigt eller så, nu ändrar jag inte färg alls lika ofta, snart skall håret bli knallrött åh! Ska nog färga det nästa vecka eller så, fniss!

Ny hårfärg är alltid = glädje.För man känner sig alltid så fin med nyfärgat hår!

Vi börjar med år 2005 också får ni se år för år hur många hårfärger jag har haft egentligen, håret har blivit himla slitet och mina lockar försvann, därför får man klippa det med jämna mellanrum. Detta har jag dock insett och nu har jag inte färga håret på över 2 månader, wooow.

Men ni får se alla frisyrer jag haft också puss!

2005:


Jag hade någon slagsröd färg, vet inte vad det ska föreställa faktiskt haha och lockigt hår.
Här var innan de dumma ätstörningarna kom till.



Sen blev det någon slags härlig rödfärg och jag saknar mitt lockiga hår! Det var så fint åhhh.



Jahej jag vet inte riktigt något och exprimenterar med stilar, hej jag är poppare och nu är mitt hår en annan rödfärg.



Sen på julafton såg jag ut så där, åh vad jag saknar mina fina tyllkjolar. Men går man upp i vikt så gör man och det är bättre att vara normalviktig än underviktig så det så! Ni ser ju mina fina härliga spagettiarms. Näää. När jag ser dessa bilder så förstår jag ju att folk sa till mig att jag var smal, faktiskt.

År 2005 gick i röda hårets tecken.

2006:



Jag blev fotad utav Anna och några till i februari och nu var det pokemon som gällde.
Här var andra gången jag färgade mitt hår i en extrem färg, hade haft rosa innan.

Fotograf:Anna


Sen blev det helblått  och jag är fortfarande smalbanan och jag skäms över att jag haft takida på min vägg, jag skyller på att jag var femton år och tyckte takida var bra, skämmes tamefan! Här var några dagar innan jag skulle åka på min första kärleksresa fniss.

Här använde jag bh för jag insåg inte att det är så jävla mycket skönare att gå utan höhö.



Sen blev håret turkost och jag hade jättefina rosa converse, de är dock slängda nu, de blev för slitna och en för liten skjorta på mig hahahhaha.  Även min älskade första cheapmonday någonsin som jag kunde ha då.



Sen lagom till skolavslutningen i nian färgade jag håret jätterött och med grön lugg och drack cider innan vi skulle gå ner på kingfestivalen höhö.
Hela den här sommaren festade jag på 2,25 cider. Blev jag full? Nä, men jag var då duktig och behövde inte bli full.
Här hade jag även min hellokitty period tror jag som mest.



Sen nästa månad blev håret rosa och hej jag spexar i min systers såna där coola glasögon hon hade, som man btw ska ha på huvudet ehehehhe. Fortsatte ha rosa ett bra tag.




Sedan skaffade jag extensions :).



Sen tog jag ur mina extensions och piercade mig en vecka efter min födelsedag, jag tänkte bara att ni skulle få veta det, i oktober firar min piercing 3 år! :).



Sen så klippte jag utav mig mitt slitna hår och färgade håret vitt! Som jag hade i flera månader framåt.

2007:


SEN FÄRGADE JAG HÅRET SÅ HÄR SPEXIGT!

Som senare blev så här:




HEFTIGT JU.

S!


Mitt hår växte så det knakade och sen blev mitt hår knallrött! :*






Sen körde jag på med lite svart i luggen!



Sen blev jag plötsligt kär i nån kille men äh, det gick ju inte vägen och sen detta år blev jag kär i en annan kille och äh, det gick ju inte heller vägen, men jag klippte luggen och färgade luggen svart igen i alla fall.



Sen så vare klippt i håret igen och färgat lagomt inför arvikis!



Men sen så blev det svart och rött igen!




Sen blev jag snäll med mitt hår och färgade det i brunt så det skulle få vila lite, åh måste ha mina stjärnleggings någon dag!

Foto och ram:Agnes



Sen blev mitt hår vitt och rosa, det var asfint åhh! :*




Sen knallröd igen.

2008:





Färgade håret i en annan röd färg fast inte knallrött denna gång, Åh,Susannes katt är så söt!

Foto:Susanne



KNALLRÖTT ÄR BÄST OCH FINAST! <333333



Sen sare vips så blev jag mörkbrun!



Sen klippte jag mig som Audrey Tautou i Amelie från Montmartre och här var håret i blandade färger, efter avklippningen av håret.



Sen blev håret hennabrunt och hej sötiiiiis zaida!



Sen efter jag haft rosa i typ en vecka bara för arvikas skull så färgade jag det hennarött, åh det var så fin,fint!



Sen så vare klippt och blev knallrött igen!
Den där mössan är så mysig hihi.



Sen blev det mörkbrunt resten utav året.

2009:


Innan jag skulle till Göteborg i Februari färjade jag håret mörkbrunt rödaktigt.



Sen så vare klippt för första gången i år och färgat i en annan färg ser det ut som, men det hade väl bara blivit nått annat haha.



Sen blev håret rött aktigt för 2 månader sen  typ.



Så här ser det ut nu och nästa vecka ska det nog bli knallröttis.

Jag har haft en hel del hårfärger määäääääääääääääääärkte jag nu.
Men nu är jag inte i exprimenterar åldern längre haha.


Sassy

Tack så mycket raring!



Jag ser fram emot att du skaffar knallrött hår, du är så söt i det!



kram

2009-05-29    10:06:21    http://eurotrash.blogg.se/
M

JÄVLAR vad många hårfärger! :o

du är sjukt söt, lisa. hjärtahjärteri.

2009-05-29    12:16:53    http://chokladstaty.blogg.se/
Erika

Så många läckra färger.

Knallrött passar du verkligen i =)



2009-05-29    21:21:57    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback