Glädje

2009-05-06 | 14:03:50 | Direktlänk | Glädje | 4 Kommentarer
Eftersom mina inlägg inte vart så glada på senaste, så gör vi ett glatt inlägg med fina, glad bilder!


Min fina minibasker som man känner sig söt i.


Jonas fina hund, som jag var hundvakt åt förra sommaren.


Hur nere jag än är så gör carro mig alltid på glatt humör.


Lenita är också bra på att göra allt lättare, synd att hon bor långt bort i Göteborg bara, inte lätt för en norrlänning att ta sig dit, men tur att brev,sms och internet finns. <3


Fika gör en glad.


Dom fina hundarna <3.


Skogspromenader är fint.


Avkopplande att gå runt höglandsjön, jag borde göra det oftare.


Sitta vid hamnen en fin varm vår,sommar,höst dag är alltid lika härligt, med en glass i handen.


Blåsa såpbubblor och gunga är också trevligt.


När det är så varmt så man kan gå barbent, då blir jag glad.


Umeå med Carro, foto:ettstortallvar.blogg.se


Fika med vänner är himla fint.


Nyklippt hår.


Amelie frisyr blir man glad av, gud så fin jag kände mig då!


En fin höstdag med en fin vän.


Pappa kan göra mig himla glad också och ibland går jag omkring med sidenkallingar på sommaren som shorts fast bara hemma så klart.


Min syster och jag när vi är knäppa, är himla fint, eller annars också, är alltid glad med henne. Hon klarade av att gå skottkärra runt hela huset!!!!


Gå på stan med henne är himla fint också och ibland ska jag visa mig så stark.


Att vara på festival är bland det bästa jag vet och huvva vad slitet, sockervadds hår jag hade.


Köpa nya kläder eller få hem något man beställt är glädje.

Nu räcker det med glädjebilder för denna gång :*.


Sassy

Vilket fint inlägg!

Gå tillbaka till det här och titta på bilderna så ofta du kan, särskilt när du är nere, för då kan du behöva bli påmind om allt som är bra!

2009-05-06    17:26:26    http://eurotrash.blogg.se/
M

mysmysmys :'>

2009-05-06    17:42:18    http://chokladstaty.blogg.se/
Erika

Vad kul att se många bilder.

Du är så fin!

2009-05-06    20:51:05    http://morgondimma.blogg.se/
olga

mysiga bilder :) var har du köpt t-shirten som du har på dig på sista bilden?

2009-07-02    13:17:38   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback