frågor

2009-05-12 | 16:50:13 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
snodda frågor ifrån http://eurotrash.blogg.se, det är en trevlig blogg det.

Du heter: Lisa

Smeknamn:
Majsan av sanna

Låt du sörjer till när du är ledsen?
Hm, inget särskilt, det är olika.

Beroende av:
te

Vad tror folk om dig?
Det har jag ingen aning om, säkert att jag är depp, vad tror ni som läser min blogg om mig?.

Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon och kläder ibland eller hår.

Vad säger du för att imponera på någon?
Jag säger inget särskilt.

Var bor du?Örnsköldsvik

Trivs du där?
Nej, nån dag ska jag flytta härifrån, ö-vik är tråk.

Äger du några Converse?
Ett par gula.

Sprit, cider, vin eller öl?  Jag kan inte välja, vin och öl!

Brukar du bli för full?
Lagom

Vad har du för mobiloperatör?
Halebop

Är du allergisk mot något?
Inte vad jag vet.

Hur svarar du i mobilen?
Hej det är lisa, eller hej,tja, beror på vem det är som ringer.

Vem ringde du senast?
ingen aning, ringer aldrig folk.

Vad sa den du senast pratade med i telefon?
vet inte.

Brukar du komma i tid? Japp

När mår du bra?
Typ aldrig, nej men, när jag mår bra, i gott sällskap, när jag ser en fin film eller så,festivaltider.

När mår du mindre bra?
När allt känns hopplöst, som alltid, men det jobbar jag på.

När blev du fotad senast?
i söndags av mig själv.

Hur känner du dig nu?
Alldeles för slapp och lite depp.

Vanligaste färg på dina kläder?
Jag har ingen vanligaste färg, men mest blått kanske.

Vad tycker du om fötter? fötter är fötter.              

Vad saknar du? 
att umgås, kramas, kärlek,människor,resa

Hade du en bra kväll igår?
Nja, helt ok.

Favoritdryck på morgonen?
har ingen.

Rakar du benen?
Ja det händer väl när jag får lust.

När brukar du oftast gå och lägga dig?
23 fast på helger senare, men ikväll ska jag lägga mig nio, och läsa, så jag kommer upp i morrn, måste.

Är du blyg?
Ja, ibland.

Sysslar du med någon idrott?
Nej

Vill du hellre ha mejl än brev?
Nej, fast mejl är smidigare.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja

Har du spytt offentligt?
Japp, var nervös och mådde illa och spydde i hamnen så alla såg och en gång på fyllan när vi skulle gå ifrån klippan.

Är du nöjd med ditt liv?
Inte ännu, men i sommar kanske. När jag mår bättre kommer jag bli nöjd

Är du bortskämd?
Nej

Vad gör du i morgon?
kliver upp ur sängen, tar mig till skolan och skiter i allt, tar mig dit i alla fall, skriver ut arbeten, promenerar hem, är glad över att jag klarat dagen, diskar och sånt.

Vad är det värsta du vet?
mina tankar, men det går att ändra på, ensamhet som varar för ofta.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Det är olika.

Vad längtar du till?
Sommaren och att jag ska klara det här.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja

Vad är det finaste du fått?
Jag vet faktiskt inte.

En speciell dag du minns?
När jag och mitt ex höll varandra i handen för första gången eller när jag sov hos honom för första gången och var sjukligt blyg och sov med alla kläderna på.

Hur gammal är du?
18

Du samlar på?
glas och muggar.

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ingen

Gillar du golf?
Nej men minigolf är trevligt fast jag blir jämt på dåligt humör.

Vilken tid gick du upp idag?
för sent

Har du sovit i din egen säng inatt?
Ja som vanligt

Har du strumpor på dig nu?
Japp

Är det okej att gråta?
Klart det är.

När grät du senast?
igår

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Absolut inte.

När går du upp ur sängen en helgmorgon?
Mellan 10-14

Har du piercing?
I näsan

Vill du gifta dig?
Ja nån gång.

Vill du ha barn?
Klart nån gång.

Solar du ofta?
Nej.

Är du bra på att laga mat?
Ja,jag kan göra lätta saker i alla fall.

Är du flygrädd?
Aldrig flugit.

Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten

Tror du på ett liv efter döden?
Nej...

Tycker du om sushi?
Egen är god, har aldrig smakat från resturang.

Vad äter du helst när du ser på film? Popcorn

Bor dina föräldrar tillsammans?
Ja

Har du tandläkarskräck?
Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska?
bägge två är jag, beror på.

Vilken ögonfärg har du?
Grönbrun

Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Ja, huvaligen.

Biter du på naglarna?
Näpp.

Hur ofta tränar/motionerar du?
Promenerar varje dag.

Senaste låt du hörde?
Det minns jag inte.

Senaste film du såg?
Torsk på tallin

A. Hörnfeldt

Åh vad du är gullig! Tacktacktack :)

2009-05-12    18:24:48    http://antonhornfeldt.blogg.se/
Lisa

övik är dötråkigt.

2009-05-12    20:46:14    http://llisabs.blogg.se/
Kalle

torsk på tallin haha!

teberoende är ju fina saker!

2009-05-12    21:57:54    http://elviskalmar.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback