Finfina klänningar och små accesoarer

2009-05-20 | 15:56:30 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Den här lilla partyblåsan kom hem med posten idag. Den är så fin! Och hej nyvakna rufs.


Hej fina rosett och fina klänning.



Tack för snabb leverans Fina miri :*.


Fina rosetten och ett fint halsband.

Internet är min bästa shoppingvän, fniss!

Sassy

Åh, vilka fina klänningar, hur söta som helst!

2009-05-20    17:04:47    http://eurotrash.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback