Fina små saker del 1

2009-05-08 | 20:06:53 | Direktlänk | Fina små saker | 4 Kommentarer

På mitt rum finns det inga blommor för dom dör bara ifall jag har blommor, fast vore fint med lite blommor faktiskt, så jag har tre fina skålar där istället och en fin kopp.


Likadana koppar pryder min hylla och 6 fina hjärtan, har en fin almenacka också.


Fina tändsticksaskar är fint.


Dom här två små söta brukar jag använda som börs, då min plånbok är så himla stor och otymplig, skulle behöva köpa en ny sötsak att ha mina pengar i.


Ett fint block som jag brukar skriva dikter i, detta fick jag när jag gick ut nian så det är lite speciellt, på avslutningsmiddagen då jag fick en utmärkelse i sv/engelska som jag läste för att jag inte var bra på engelska helt enkelt, jag var den enda som var duktig på de lektionerna kan jag säga, eller inte den enda, men nästan.


Det här lilla ska jag börja skriva upp saker som jag ska hitta på, då mina post-it lappar har tagit slut nu.


En fin godispåse som är för fin för att slängas bort.


Mina fina örhängen på med blommor.


En fin liten necessär.


Mina fina cupcakes muggar och tallrikar, som just nu bara står inne i ett skåp.


 Finfina.


Mina fina ryska dockor som jag fick utav en kusin för flera år sedan.


Dom roliga hjärteglasögonen.


Jag har även en bild på mitt marsvin som jag hade när jag var liten.


och en mystisk och fin bild som jag fick av lenita, som har suttit på min anslagstavla sen dess.


Fina teburkar som jag har mitt te i en hylla i köket.

emma

jag tycker verkligen att du ska åka ner här och hälsa på mig i samband med din vän (: det hade varit mycket trevligt. hoppas du mår bra ikväll och att din ångest inte förstör för dig. du har ju otroligt fina små saker måste jag säga (:

2009-05-08    20:18:45    http://metrobloggen.se/Obscene
circus em

tycker du kom på fasligt mycket saker trots att du känner dig nere. tycker du borde känna dig nöjd över det, för det är inte lätt.



kärlek

2009-05-08    23:16:52    http://obstinate.blogg.se/
Emma says style, love & rock and roll.

Älskar dockorna!!!

2009-05-09    10:33:55    http://emmasays.blogg.se/
frida

ih vad mycket fina saker

2009-05-09    12:50:56    http://vardagsbrus.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback