Ångest

2009-05-26 | 22:43:56 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Jag har haft ångest hela dagen. Att gå ut och ta in tvätten kändes nog stort. Sedan att ta mig till stan kändes väl som den största segern.
Just nu kan jag inte ens prata med fina människor på msn, vet inte vad jag ska skriva, kan inte läsa bloggar, för jag är bara nära på att grina.
Så ska gå och sova istället.
Orkar inte ens äta något eller så. Buhu.
Vet inte när jag börjar i morgon heller och vet ingenting ungefär?
Det här helvetet vill jag ska gå över.
Och jag måste skriva det där mejlet snart. Måste prata med några lärare, måste ta tag i allt.
Satt och räknade och trots allt hur jobbigt allt än är nu, så ska detta ta slut.

Men jag ska inte sova eller jag vet inte om jag orkar eller om jag kan somna. Jobbiga dilemman i ett jobbigt liv.
Men allt kommer att lösa sig en dag! Eller snart kanske? Näää. Jag kan knappt tänka positivt.


Sen så ska jag och den sjuka själen bli hela tillsammans, det är det viktigaste just nu. Faktiskt.
En dag är jag hel igen, men jag vet bara icke när.
I dag är en sån där dag då jag önskar att jag hade pengar på mobilen
+
att jag önskar att jag kunde ta mig upp
+ att jag önskar att det i hemligheten hade hänt idag, det hade vart fint.
puss

Jonas

GUMMAN!

Jag kommer upp antingen den 10:e juni eller den 11:e juni beroende lite på när jag slutar på onsdagen! Då kan du komma till min famn! Och jag vill se dig där gå ut från dörren och skrika att du tagit studenten, det kommer göra mig så jääävla lycklig, min Lisa min älskade vän har klarat gymnasiet! WOHOOOOOOOOOOOOO! :D Du gör mig stolt gumman!



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs

2009-05-27    11:33:28    http://www.taza.se
Malin

fortsätt kämpa vännen <3

och jag fick ditt brev igår :* tack. jag ska svara på det så fort som möjligt. dock ska du veta att jag kan vara otroligt seg när det gäller sånt :'

men jag ska prova teet ikväll ^^ <3

2009-05-27    17:13:50    http://hallonte.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback