-

2009-05-08 | 12:36:56 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Jag blir så less på mig själv.

Möte på måndag kommer dö. Eller inte dö kanske.

Bara nästan litegrann.

Nu ska jag gå och läsa BON som jag fick idag <3, fixa med tvätten och disken. I morgon har jag en ensamhemma dag, då ska jag äta räksallad, gå ut med hunden på långpromenad,baka och plugga. Sen bli glad över sakerna pappa o mamma köpt till mig på IKEA, som jag beställt utav dem hehe, hurrey.

Malin

Bli inte less på dig själv, söta du <3 Ställ dig upp och slåss igen.



svar; Men jäklar, vad DYRT ._. haha, men visst :* Om du har lust att slösa pengar på pengar så ingenting mig emot :D



och oja, det var jättesnabb leveration. jag blev chockad :'

2009-05-08    13:55:45    http://hallonte.blogg.se/
M

oh, vad är det för möte? hoppas det går bra!



kram och hjärteri

2009-05-08    17:12:22    http://chokladstaty.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback