A picture of

2009-03-19 | 12:19:19 | Direktlänk | Tankar | 7 Kommentarer
Tyckte detta såg roligt ut, så jag snodde det av Kajsa.
A picture of you in your room.



A picture of you very drunk.

Här är jag full och röker libanes cigg.


A picture of you on your birthday.


Min födelsedag 06. Fyllde 16.


A picture of you in one of your favourite outfits.



Dessa shorts är mina favoritshorts, dom är så himla sköna!

A picture of you making a goofy face at the camera.




A picture you miiiiiight have edited to make yourself more attractive.

Jag redigerar aldrig bilder men denna har jag gjort svartvit, sånt kan jag göra ibland.



A picture of a night you regret.

Arvika 08, det var den sämsta natten sedan, jag började grina i tältet och gjorde något jag ångrar.


A picture of you truly being yourself.

Jag gör konstiga miner och kan göra konstiga saker, här är jag mig själv minsann haha. Festival är festival och vi är uttråkade.

The most recent picture of you.

Tagen i lördags.



A picture of you being ridiculous.


Jag är en tönt i pappas gamla glasögon.

A picture of you showing off a new haircut/color


Första gången jag klippte mig som Audrey Tautou.

A picture of a time in your life that's over, but you wish it wasn't.


Jag och finaste Carro var i Umeå en fin höstdag och åt hallon, det var en väldigt fin dag :). Vi måste göra om det babe!


A picture of a time in your life that's over, and you couldn't be more thankful that it is


Jag var lycklig så egentligen borde jag inte vara tacksam över att denna tid är över, men min mamma låg på psyket hela sommaren och den dummaste grejjen hände på min första festival Storsjöyran som jag är glad över att det är över. Ja, mitt hår var lockigt förut.

A picture of you when you were anything but happy

Storasyster och jag. Året var 2005, jag ser glad ut, men jag blev dumpad för första gången och jag var jättekär så allt föll, jag hade ätstörningar, deprission, mamma på psyket och allt var bara jobbigare än jobbigast.


A picture of you that you had no idea was being taken.

Någonstans när man åker från Umeå eller till Umeå tagen 07. Jag hade solglajjer hela dagen för jag hade sovit 2 timmar den natten, fast sen satte jag mig på dom haha.


A picture of you when you were a different person than you are now.


2006, jag var gladare men ändå så skör inuti, men det är jag ju fortfarande. Men det där var en fin dag.

A picture of you with someone you love.

Min kära syster, hon älskar jag för hon är den hon är och är bra helt enkelt.

A picture of how you'd like the world to see you.


Jag är mig själv, jag gör galna miner, är glad när jag umgås med fina människor, pysslig och vill hitta på saker.
Jag visar oftast inte min deprissiva sida, min insida glöms alltid bort, eller den göms alltid bort. Så man får se alltid roligt utav mig istället. Jag är sprallig när jag umgås med fina människor som jag trivs med.

A picture that describes how you'd like to spend every day.

Fika på lundberg,skratt,kramar, tedrickande,umgås med vänner,pussar, glädje, långpromenader så vill jag spendera mina dagar. Det på bilden är en nästan uppäten äppelkaka heh.

A picture of a time when everything was changing.

Sommar och jag var lycklig, då är allt bra förändrat, mot vad det är nu.



A picture that makes your heart hurt.

Jag var så kär. Men det blev inte något, för jag var konstig eller så var han det.


A picture that makes your heart smile.

Underbara vår och Underbar dag med min syster.



A picture of one of the best nights of your life.

Urkult 07, fredagnatt vi var fulla och glada och allt var så himlarns fint. Det var underbart. Vi njöt av livet.

thowelina

coola färger.

2009-03-19    15:10:16    http://thowelina.blogg.se/
Umma

Snacka om många olika frisyrer! Du har fasen hunnit med fler än mig :)

2009-03-19    15:25:20    http://umma.blogg.se/
Tina

Vilken färgglad flicka!

2009-03-19    15:56:16    http://trueborn.blogg.se/
lilla p

du är så fin hela tiden! puss :*

2009-03-19    21:25:12    http://pandawhore.blogspot.com
En magisk purt til en anan värd

Jag gillar verkligen vad du gjort med ditt hår under åren, det har verkligen skiftat! Jag är lite dålig på sånt själv men på sista tiden har det ändrats lite med dreads och snart blir det rött. Så nu vet du! :) Eh...ja

2009-03-20    10:08:41    http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com
Sassy

Vilket roligt inlägg!

Men det var tråkigt att läsa att du har haft det så jobbigt med deppression och en sjuk mamma, Alltså, det var inte trist att läsa det, men jag menar att jag blir ledsen för din skull om du förstår.

2009-03-20    16:55:12    http://eurotrash.blogg.se/
Malin

Uh, fint med sånt ju :*

tror jag snor den här & härmapar dig :) om jag får alltså? (a)

2009-03-20    17:18:00    http://hallonte.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback