Torsdag

2009-03-26 | 07:45:26 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Jag hatar torsdagarna. I dag så skulle jag ju ta mig till skolan. Men kul när det känns som man ska spy vilken sekund som helst. Kanske inte så passande då. Och har ont i kroppen. Jag hatar mitt psyke och fysiska just nu. Jag tror jag skulle behöva en liten resa för att må bättre. Känns som om allting går mer och mer åt helvete också. Jag grinar bara. Helvete. I morgon är det fredag iaf. Men jag har fortfarande inte klarat en hel vecka för att jag mår dåligt idag fysiskt. Fan, nästa vecka ska jag ha ny energi i från solen och klara en hel vecka, men det gör jag ju, så länge jag inte mår dåligt. Jag önskar bara jag hade någon som höll om mig och kramade mig och sa att jag var bra. Förlåt för min deppblogg, men man skriver ju vad man vill ändå.

Åhhhh!
Det blir nog hemlig resa på lördag om jag har riktigt,riktigt,riktigt tur!
Jag vill ju så himla mycket! :*
Fniss.

emma

va tråkigt att du är down idag, men det måste man få vara. jag hade kramat dig om jag kunnat (:

2009-03-26    10:56:24    http://metrobloggen.se/Obscene


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback