Tillsammans är man mindre ensam

2009-03-26 | 16:48:35 | Direktlänk | Tips | 4 Kommentarer
Såg att strangegirlsbloggen läser den boken nu så jag fick inspiration av henne att tipsa om den underbara filmen, den är så söt och fin. Jag gillar det. Fast boken är finast! Sjävklart är min favoritskådespelare Audrey med!









Ett tips är att läsa boken först, för det är ju altid massa mer i boken än i filmen. Som sagt. Himla fin film!


Anni

Fast egentligen, är det bättre att se filmen först och läsa boken sedan. eFtersom boken är så mycket mer, oftast, än filmen. Tycker jag :)



Har läst och sett den.

hade svårt för filmen, men den var ändå vacker..

på något sätt :)!

2009-03-26    17:10:52    http://anni-stjarnkonst.blogspot.com
emma

hahah inte så lätt att släcka ner allt under en konsert nej. tack, mår lite bättre nu ikväll iaf. hoppas allt är bra med dig också? (:

2009-03-26    17:26:34    http://metrobloggen.se/Obscene
IDA

finns den att hyra tro? boken var underbar, helt underbar!!

2009-03-26    22:26:02   
Cornelia

Ja, den är verklgien jättefin. Har dessutom med en av de vackraste kärleksscenerna jag någonsin läst. Och sett.

2009-03-31    22:16:38    http://knacktspader.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback