Tefrossa

2009-03-04 | 00:28:05 | Direktlänk | | 2 Kommentarer

Det var ju ett fint namn på en sida och jag kunde inte låta bli att beställa lite te, jag beställde Idas kaka och Äppelkaka med vaniljsås. Prövade min ansiktmask för en stund sen och den var inte alls bra, huden blev fet och torr, istället för mjuk och go, men den kostade ju bara 20 kr så vad hade jag förväntat mig, så jag rekommenderar inte att ni köper den på kicks, eller så var det jag som inte tålde den bara. Nej,jag ska hålla mig till body shops ansiktmask som är superbra, får skaffa en sån någon gång igen.

När jag gjorde den var jag iaf glad och förväntansfull men sen så var den inte så bra. Det sög ju lite.

Ska beställa klipptid någon gång idag så jag kan klippa mig som sista bilden i mitt inlägg om hår. Ska bli skönt med en förändring! Fast lite nervöst också, men blir nog bra.

Just nu är jag fast vid att läsa fina bloggar, det är fint det och lyssna på kate nash.

Kärlek/L


Linda

Gör egen ansiktsmask! Det är kanonbra!!! Jag brukar göra på: honung, olivolja, lite citron (man kan ta sån där på flaska) och så kan man hacka i gurka om man vill. Honung är renande och mjukgörande, olivolja återfettar och citron fixar ph - värdet och så. Lätt och billigt och så slipper man all skit som vanligtvis finns i köpta ansiktsmasker! :)

2009-03-04    09:44:47    http://taggtroden.blogg.se/
Umma

Det där såg skööönt värre ut ;)

2009-03-04    09:45:09    http://umma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback