Sunday Morning

2009-03-06 | 14:31:34 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer

I dag kändes det som en sunday morning, med ångest och sånt, men jag ska träffa Susanne till veckan istället. Nyss var jag ute och skottade snö, som tur var, var det nästan inget att skotta, då blev jag glad i magen. Drack mitt nya te äppelkaka med vaniljsås med smak av kaneloch massa annat gott, det var helt okej!

Nu ska jag vara söt och följa med mamma och handla, för annars tar det fem hundra år för henne, att packa i och sånt. 

Teet jag fick idag, mums! Fick även smakprov på ett te. Idas kaka tror jag kommer vara megagott, för det luktade jättegott iaf.

Gjorde en god smoothie nyss med blåbär,hallon,knäckglass och mjölk, mums för smoothie!

 

Kvällen har spenderats med mina föräldrar, trevligt. Jag har sett på hjälp och en fin film som gick på canal + fast jag har redan glömt vad den hette, ehe, men så kan det gå. Sen har jag druckit mitt andra nya te och det blir nog min nya favorit nu. 

Ost och kex är alltid gott med äpple och kall trocadero med isbitar. Trocadero är min favorit dricka tror jag. Fast portello är en stor favorit med. 

Fortfarande så är jag sjukt irriterade på de som kommentarer anonymt. Hej,jag vill inte stå för vem jag är? och ja anonym, det var säkert en milkshake istället för smoothie, men skitsamma, det spelar ingen roll vad det nu var. För jag tycker det är ungefär samma sak ändå så. 

Nu borde jag gå och lägga mig för att ta mig upp klockan åtta i morgon för att åka till Ikea och Birsta City med pappa, mellansystern och min vän Carro, det blir fint! Ikea och Birsta är alltid trevligt.

Hoppas ni haft en fin kväll.

Pussar


Sassy

Du skulle ha köpt den:)



Åh, smoothies som är så gott!

2009-03-07    10:58:21    http://eurotrash.blogg.se/
jonna

jag älskar både te och smoothie:d

2009-03-12    09:29:57    http://jonnisponnis.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback