Onsdag

2009-03-11 | 18:12:44 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer

Veckan fortsätter. I morse tog en sömnig mig sig upp ur sängen. Tog sig till skolan, åt en äcklig lunch men det fanns iaf tzatsiki, var på en trevlig föreläsning, tog bussen hem och blev irriterad på en kille som inte ställde sig upp än fast jag sa ursäkta, jo han ställde sig upp sen, efter en sekund till, jag snubblade på ena killens fötter, det var inte så trevligt. 

Jag hatar fulla bussar, det är det värsta som finns oyeah, därför brukar jag oftast gå hem, men ibland tar jag bussen med, eller så skippar jag att åka med fulla bussar som går 15.10 och 15.45. 

I dag borde jag ta tag i en uppgift, men lat som jag är så gör jag inte det, jag är alldeles för trött, ska eller rättare sagt, måste göra den i morgon. I dag skulle en tjejs mamma komma hit också, hon har inte kommit än,antar att hon glömt bort det, mammor brukar ju vara rätt glömska hehe.

Jag känner mig rätt, jag vet inte hur jag känner mig, skulle behöva en varm choklad med grädde och en kaka för att få upp humöret och en fin film till det. Funderade på att baka förut idag, men jag ids inte ens det.  Ska bara rasta hunden och slappa resten av kvällen, det behöver min dumma och trötta kropp som inte vill somna på nätterna, fast somnade snabbare inatt än natten innan iaf. Nu har jag iaf gjort spisen fin, alltid nått, om nått litet.  Ätit en liten bit butterkaka också, haha jag åt bara det gula, det är ju det som är gott! 

Jag postade ett paket och min bon premuneration och var på lidl med pappa, nyss drack jag varm choklad med grädde, mumma! 

Nej nu ska jag nog dricka te och ta mackor, kanske slö zappa lite på tv eller nånting.

Puss


J e n n y

Ja, det ena är vanligt earl grey, det andra är faktiskt bara honungsvatten. Stog mellan det och vitt lyx-té :D

Mysigt med varm choklad såhär på vinterhalvåret!

Jaha, usch då.

2009-03-11    21:35:43    http://jennydontbehasty.blogg.se/
Sassy

Tack!



Ja, överfulla bussar är äckliga, men varm choklad är mumsigt!

2009-03-12    10:36:50    http://eurotrash.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback