Snö och trötthet

2009-03-23 | 14:49:48 | Direktlänk | Dagens outfit | 5 Kommentarer
Den tröttaste dagen på veckan och man vill bara hem. Sitter och vill hem. Det har snöat idag och det gör en deprimerad! Jag har pratat med Krister och nästa vecka ska jag göra bort en restuppgift, så nu gäller det att råplugga i veckan. Har fått reda på mitt betyg i filosofi, så nu slipper jag gå och oroa mig över det. Skönt!. Har kommit en bra vart på psykologiuppgiften, känns himla bra. 

Är supertrött också, än fast jag sov rätt bra inatt, somnade halv 2 och sov till nio så det var ju ändå sju timmar. Det är nog det gråa vädret som får en att bli så trött. Det ska vara sol, då blir jag glad och på bra humör. Har ju till och med mina fina gula converse på mig idag. Det snöar ute fortfarande,deppigt!

Men i morse var en sån där morgon då allt var bara fel, hann inte äta frukost knappt och mitt hår står åt alla håll idag. När jag kommer hem ska jag vara duktig och diska, sortera tvätt, göra en engelskauppgift och ta det lugnt, det blir påfyllning på mitt inlägg om det jag gillar också.

Fint att ens föräldrar var på lundbergs, så jag fick skjuts hem, nu är det sol ute, vädret är himla knepigt. Drack nyss en himla god smoothie och ska snart ta tag i disken och sortera tvätten, kanske baka en god sockerkaka med, mums!


Igår renbäddade jag min säng med mitt fina nya påslakan.


En god smoothie med yoghurt och bär.


Vi har en väldigt fin stationsklocka i vårat vardagsrum, den är så fin helt enkelt.


Det är bra att mitt hår ljuger och ser bättre ut på bild för det är inte sådär egentligen, jag har inte färgat det på över en månad och har en massa utväxt, jag är för lat för att färga det.

Kofta: Lindex
T-shirt, linneaktig sak: Ärvd från min mamma
Chinos:Bik Bok


Jag orkar inte något nu, jag har sorterat tvätt, diskat, fixat ett paket, tagit det lugnt och bakat sockerkaka. I natt vill jag ha en gå och lägga sig försent natt igen, för jag känner inte för att sova tidigt, lär väl lägga mig tolv, nej det är inte tidigt i mina ögon, då jag ska upp sju. Vill se på en film efter jag har vart ute med hunden, fast den räcker ju inte så länge, så det tänker jag göra!

Som sagt ge mig tips på vad jag ska blogga om, om ni har några! 
Nu har jag sett på Adam och Eva och gäspat, min sockerkaka blev godast! Nu borde jag hoppa ned i sängen dock.

Puss!

Umma

Hoppas du klarar dig genom trötthetsdimmorna.

Här började det precis snöa också. Vad fan - Våren var ju här nyss!

2009-03-23    15:37:12    http://umma.blogg.se/
Maria

sv: Tack så hemskt mycket! Nu blev jag lite generad tror jag minsann :)

Den där klockan var ju grymt snygg!

2009-03-23    16:56:08    http://malanie.blogg.se/
Malin

Oh, älskar klockan! Helt jävla underbar ju :



Svar; ih, tack så jättemycket :)



men åh, söta du! JAG SKA INTE SLUTA BLOGGA!!

haha, jag förstår inte vart ni får det ifrån :


men tack, verkligen. det värmer <3



2009-03-23    19:48:06    http://hallonte.blogg.se/
Linda

Jag och Erik fick en likadan klocka som ni har i julklapp av hans syster! Den är jättefin! Men vi har inte hittat någon bra plats för den än...

2009-03-25    12:50:37    http://taggtroden.blogg.se/
natta

gud, vilken underbar klocka! nu är jag avis!

2009-03-25    23:21:17    http://almond.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback