Idas kaka

2009-03-09 | 15:23:02 | Direktlänk | Tips | 0 Kommentarer

Jag är inte så bra på att recensera saker, men jag beställde ju te förra veckan och det ena teet var himla gott! Det smakar blåbärspaj eller äppelpaj, jag vet inte, det smakar nog mer blåbärspaj, det luktar himla gott och är ljuvligt!

Bor ni i nacka kan ni köpa det i hennes butik tefrossa, annars kan man beställa på internet, fast frakten är 60 spänn, men då kan man beställa hur mycket som helst nästan och de har en massa goa teer, så det är det lätt värt! Efter man betalat, så får man varan dagen efter eller två dagar efter, helt bra!

Svart te med blåklint, blåbärsgranuler och aromer. Smakar hemgjord blåbärspaj!

http://www.tefrossa.se/idas-kaka-svart-te-p-475.html?cPath=53_56

Det tycker jag ni ska testa! :)




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback