Hur jag sett ut genom tiderna

2009-03-02 | 02:01:32 | Direktlänk | Tankar | 6 Kommentarer

2005

Var 14 och började exprimentera med en massa olika stilar och detta var ett jobbigt år, mamma låg inne på psyket för första gången, jag gick ned en massa i vikt.

Hade ofta stjärnor under ögonen också och hade rött hår i olika slags nyanser.

Drack ofta snow slush på UH med min första pojkvän som jag hade då.

Var med hunden runt hörnsjön med äldsta syster och skaffade den där gröna jackan som hängt med ett par år nu.

Här var i början utav året, innan jag gick ned alla dom där ätstörnings kilona, och jag var ju inte ens tjock ,jag var bara lite mullig. Här hade jag min rosa period.

2006:

Fotograf:Anna , Jag var på min första fotosession och började färga håret i alla galna färger.

Spelade för första gången i en riktig pjäs, då jag gick i en teatergrupp.

Slutade nian oh var sådär puttinutti söt eller nått haha.

Åkte till Mariefred och mådde gott, förutom den där kvällen då jag började skaka och allt var hemskt, men min pappa  räddade mig.

Hade dreads för första gången och började första året i gymnasiet och hade vänner, då var allt bra fint och kunde ha mina bästa cheapmonday.

hade rosa hår och skaffade rosa ögonbryn och piercade septum ,här är bara några minuter senare :).

Färgade håret vitt och klippte mig kort.

 

2007

Fotograf:Elin Söderström

En fin,fin vårig dag i slutet av mars så fotade vi en massa vid hamnen.

Jag och min syster en dag i april fotade en massa i staden.

Min vän redigerade en bild så den blev så här fin.

Min äldsta syster fotade mig vid hörnsjön en fin vårdag.

Sen fotade hon mig en sommar dag.

Som sagt många hårfärger har jag haft.

Sen blev det god veggie mat på en god, god resturang efter en fotosession.

Åh, min käraste mössa som försvann. Fotograf:Susanne

2008:

Jag och min vän Susanne och hennes syster, vi fotade en massa på sliperiet i mars. Fotograf:Susanne

Jag använde mitt presentkort på makeupstore och blev sminkad sen fotade Susanne mig.

Klippte page för jag ville likna audrey i amelie från montmartre.

Köpte ett par favoritshorts.

Färgade håret först i hennabrunt och sen i hennarött.

Fast sen blev det knallrött igen

Sen blev det brunrött. 

Och hur jag ser ut nu 2009 det vet ni redan :), fast jag tänkte bara göra en sån där tillbakablick och nu blev det en herrans massa bilder och jag måste verkligen gå och lägga mig. Ni kan kalla mig egoist eller så, som har en massa bilder på mig själv. Men det är roligt att gå tillbaka och titta hur man sett ut förut och ja, jag har haft en herrans massa färger på mitt hår.

 

 


Anni

åh. va mysigt att titta igenom alla bilder :)

2009-03-02    06:48:13    http://anni-stjarnkonst.blogspot.com
Sassy

Det jag gillar mest med de här bilderna är att du hela tiden har klätt dig så färgglatt!

2009-03-02    12:04:40    http://eurotrash.blogg.se/
sara

kul å se=)

2009-03-02    14:19:01    http://flippaut.blogg.se/
Norasnora

Lika fin i allt, men åh. Du kommer bli så snygg i page sen! Fast om jag ska vara ärlig borde du nog hålla dej till en färg, typ mörkbrunt eller nåt. Så det liksom inte trillar sönder som mitt har gjort ;__;

Pues!

2009-03-02    18:01:48    http://tjugotva.blogg.se/
Erika

Så många fina bilder!



Härligt med sportlov, det skulle jag också vilja ha =)

2009-03-02    19:41:19    http://morgondimma.blogg.se/
sebastian

Åh tack! Vad glad jag blir!

Shit vad du har förändrats mycket. Det är roligt att ändra sig.

Din hårfärg nu är jätte fin.

2009-03-02    21:06:00    http://mannequiiin.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback